Lääketiede
Wakayama Medical University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Wakayama, Japani
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Apr 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Wakayama Medical University on muuttanut opetussuunnitelmaa perinteisestä opetussuunnitelmasta, joka perustuu voimakkaasti tietoon, sellaiseksi, joka tarjoaa mahdollisuuden tasapainoiseen tiedon, taitojen ja asenteen (etiikan) hankkimiseen. Yksi viimeisimmistä opetussuunnitelman muutoksista tapahtui vuonna 2006, jolloin kukin ala on integroitu horisontaalisesti osien rakenteiden, toimintojen ja elintyyppien mukaan eikä vertikaalisesti integroitu erityisalojen, kuten sisäisten, alueiden mukaan. lääketiede ja kirurginen lääketiede. Tämä muutos on mahdollistanut yliopiston tuottaa enemmän ammattitaitoisia lääkäreitä sekä kliinisellä että tutkimusalalla.
Kun otetaan huomioon taitojen hankkimisen taso kunkin vuoden lopussa, kriittiset materiaalit käsitellään useita kertoja materiaalien hallinnan varmistamiseksi askel askeleelta. Opetussuunnitelmassamme opiskelijat suorittavat enimmäkseen vapaata taidetta ja perusopintoja ensimmäisenä vuonna. esimerkiksi luonnontieteet, lääketiede ja etiikka. Toisena ja nuorempina vuosina painopiste siirtyy peruslääketieteeseen, joka toimii kliinisen lääketieteen perustana. Kahden kuukauden kokemus määrätyltä alalta vaaditaan, jotta opiskelijat perehtyvät tutkimusmenetelmiin. Opiskelijat oppivat kliinisen peruslääketieteen ja heillä on mahdollisuus harjoitella taitojaan vanhempana kuudennen vuoden aikana ohjelmassa. Koko opetussuunnitelman aikana käytetään perinteisiä luentoja yhdessä käytännön ongelman tunnistamisen / ratkaisutyyppisen koulutuksen kanssa.
Kliinisen koulutuksen aikana opiskelijoilla on mahdollisuus työskennellä simuloitujen potilaiden ja simulaattoreiden kanssa lisätäkseen käytännön taitojaan Kliinisten taitojen koulutuskeskuksessa.
Ymmärrämme potilaiden ja heikossa asemassa olevien potilaiden psykologisen hoidon tarpeen. Ymmärrämme myös sosiaalisten tukijärjestelmien tarpeen. Valmistaaksemme opiskelijamme vastaamaan näihin tarpeisiin yritämme altistaa opiskelijamme erilaisille paikan päällä oleville kokemuksille koko opetussuunnitelman ajan: varhainen kliininen kokemus ja vierailut hyvinvointilaitoksiin ensimmäisen vuoden aikana, vierailut päiväkodeihin ja fyysisesti ja / tai henkisesti haavoittuneet ohjelmat toisen vuoden ja nuorempina vuosina sekä palliatiivisen hoidon koulutusmahdollisuudet viidennen ja kuudennen vuoden aikana ovat osa opetussuunnitelmaamme.
Roolipelaaminen lääketieteellisissä kysymyksissä on tarkoitettu antamaan opiskelijoille mahdollisuus ratkaista tosielämän kaltaisia, jotka on annettu valmistautumalla tosielämän ongelmien ratkaisemiseen.
Näiden tärkeiden kokemusten kautta odotamme opiskelijoistamme tulleen lääketieteen ammattilaisia, joilla on edistyneitä yleisiä ja erikoistuneita taitoja sekä erittäin moralistisia ja eettisiä mieliä, jotta he voivat mennä maailmaan ja tulla globaalin yhteiskunnan osallistujiksi.