MS biofarmaseuttisessa markkinoinnissa
USC Alfred E. Mann School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Los Angeles, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 57 699
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Diplomi-insinööri biofarmaseuttisessa markkinoinnissa (BPMK) on 27 yksikön korkeakoulututkinnon tarkkuusmarkkinoinnin jatkokoulutusohjelma, joka on tarkoitettu yksinomaan uraan biofarmaseuttisissa ja maksajilla. BPMK on suunniteltu rakentamaan bioteknologiaan kohdistuvaa ydintietoa ja strategisia taitoja
BPMK on ensimmäinen laatuaan oleva ohjelma, jonka tarkoituksena on käsitellä koko ”terveydellistä taloudellista ekosysteemiä”, parantaa ja helpottaa tietopohjaisen markkinoinnin käytännön sovelluksia, mikä parantaa asiakkaiden ja potilaiden pääsyä, segmentointia ja ymmärrystä. Tämän syvemmän analyyttisen strategisen prosessin tuloksena on merkittävä väheneminen markkinariskeissä ja mahdollisuuksien menetys parantuvien oivalluksien ja suunnittelun tehokkuuden avulla.
Biofarmaseuttisen markkinoinnin ohjelman tutkinnon suorittaneet ovat ammatillisesti koulutettuja menestys- ja johtamisperiaatteisiin aina perinteisestä lääketeollisuudesta bioteknologiaan, integroituihin laitteisiin, ensimmäisen ja toisen sukupolven diagnostiikkaan ja edistyneeseen immunoterapiaan, laajan valikoiman uusien terveydenhuollon hankkeiden ja uravaatimusten kautta. mukaan lukien:
- Liiketoimintatiedot, hinnoittelu
- Tuotekehitys, lanseeraus ja markkinoiden suunnittelu
- Strategiat kattavuudelle, korvauksille ja tuotesijoittelulle
- Arvo
- Kohdennettu myynti
- Erityisesti biofarmaseuttisille tuotteille suunnattu viestintä, mainonta ja ennustaminen
- Asiakkaiden ja potilaiden segmentointi ja suora kuluttajien mainontaan
Tämä uusi kiihdytetty tutkinto - joka on tarkoitettu sekä työskenteleville aikuisille että kokopäiväisille opiskelijoille - on määritetty suorittamaan niin lyhyessä ajassa
3 lukukautta
Opetussuunnitelmassa yhdistyvät ammattimaisesti toimitetut luokkaluennot käytännön etäopetukseen ja reaalimaailman ohjattuihin hankkeisiin painottaen 'todellisen maailman' ongelmanratkaisua ja skenaariopohjaista oppimista.
Tunnit pidetään valittuina viikonloppuisin USC: ssä, mikä vaatii rajoitetun kampuksen läsnäolon kurssia kohti.
Kurssit
USC: n biofarmaseuttisen markkinoinnin opetussuunnitelma on suunniteltu edistämään markkinoille pääsyä tuotteen elinkaaren mistä tahansa kohdasta markkinoiden optimaaliseksi sijoittamiseksi ja hyödyntämiseksi.
BPMK 500 biofarmaseuttiset markkinat: korvausstrategia
Analysoi lähde
BPMK 501 Healthcare Payers, Insurance
Tarkastele terveydenhuollon tuotteiden kehitystä, suunnittelua, innovaatioita ja kattavuuspolitiikkaa. Kustannukset vaikuttavat vakuutusmaksuihin ja kaavoitustaktiikkaan
BPMK 502 biofarmaseuttinen tuotekehitys ja markkinointi
Johdatus kliinisten tutkimusten, viranomaisten ja viranomaisten strategisiin rooleihin tuotekehityksessä. Suunnitteluprofiilit R: lle
BPMK 503 biofarmaseuttinen mainonta ja viestintä
Ymmärrä tuotteiden sijainti, ajoitus ja markkinoiden mahdollisuudet. Keskeisen viestin kehitys ja viestintä Pathways , budjetit, kasvun kvantitatiiviset mitat. Integroitu lanseeraus
BPMK 504 -maksajien kaavapaikka: arvot
Profiilivakuutusluokat, valvonta ja julkiset vaatimukset. Kaavojen ja arvomittausten yhdenmukaistaminen
BPMK 505 Tuoteterveystiede
Sovelletut terveydenhuollon mikrotaloudelliset työkalut, terveysteknologian arviointi, kustannustehokkuus
BPMK 506 biofarmaseuttisten tuotteiden hinnoittelu
Suunnittelun kehityskartat, menetelmät
BPMK 510 Capstone 1: Biofarmaseuttisten tuotteiden hallintaohjelma
Ohjelma ohjasi perustutkimusta ja aiheita opiskelijoiden ydinosaamisen kehittämiseen ympäröivään tutkimussuunnitteluun, toteutukseen, suunnitteluun, esittelyyn ja puolustamiseen biofarmaseuttisten teollisuusstandardien mukaisesti. (3 yksikköä)
BPMK 511 Capstone 2: Hallintaprojekti
Opiskelijoiden ohjaama syventävä tutkimus ja aiheet opiskelijoiden yksilöllisten taitojen kehittämiseksi tutkimussuunnittelusta, toteutuksesta, suunnittelusta, esittelystä ja puolustamisesta, biofarmaseuttisten teollisuusstandardien mukaisesti. (3 yksikköä)
vaatimukset
Sovelluksen kelpoisuusvaatimukset
- Ansaittu kandidaatin tutkinto, jonka kokonais GPA on vähintään 3,0
- Sovellukseen vaaditaan GRE tai GMAT
- Vain kansainväliset opiskelijat: TOEFL (vähintään 90, vähintään 20 jokaisessa osiossa) tai IELTS (vähintään 6,5, vähintään 6 jokaisessa bändipisteet)