MSc Occupational Therapy (esirekisteröinti)
University of Lincoln
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kansainvälisille opiskelijoille | kotiopiskelijat: 9 250 puntaa
Tutustu Lincolniin missä tahansa maailmassa
Webinaarimme, aiheen mestarikurssimme, kysymys- ja vastausistunnot sekä opiskelijapaneelikeskustelumme ovat loistava tapa selvittää, millaista on elää ja opiskella University of Lincoln .
Johdanto
MSc Occupational Therapy (ennakkoilmoittautuminen) on tieteeseen perustuva ohjelma, joka on suunniteltu valmistelemaan valmistuneita työskentelemään erilaisissa ympäristöissä, mukaan lukien terveysjärjestöt, sosiaalipalvelut, asuminen, koulutus, vapaaehtoisjärjestöt tai itsenäisinä ammatinharjoittajina.
Tämä ohjelma sopii niille, jotka haluavat toteuttaa tai työskennellä saavuttaakseen potentiaalinsa toimintaterapeuttina, edistääkseen toimintaa, elämänlaatua ja potentiaalin toteutumista ihmisissä, jotka kokevat ammatillista puutetta, epätasapainoa tai syrjäytymistä. He uskovat, että aktiivisuus voi olla tehokas väline toimintahäiriöiden korjaamiseen, sopeutumisen helpottamiseen ja identiteetin uudelleenluomiseen.
Toimintaterapeutit työskentelevät kaiken ikäisten aikuisten ja lasten kanssa erilaisissa olosuhteissa; yleisimmin ne, joilla on mielenterveyssairauksien tai fyysisten tai oppimisvaikeuksien vuoksi vaikeuksia. Kurssilla pyritään kehittämään taitoja, tietoja ja itseluottamusta, joita tarvitaan työskentelemään monimutkaisissa ja dynaamisissa terveys- ja sosiaalihuoltoympäristöissä.
Tämän kurssin opiskelijoita rohkaistaan arvostamaan ja ymmärtämään nykyistä toimintaterapiakäytäntöä samalla kun he ovat kriittisiä uusien, innovatiivisten ja näyttöön perustuvien interventioiden kehittämisessä. Kurssilla on moniammatillisia osia, jotka on suunniteltu kehittämään ammattilaisia, jotka ovat ammattitaitoisia, myötätuntoisia, turvallisia, heijastavia ja itsenäisiä. Työskentely muiden ammattien, kuten fysioterapian, hoitotyön, kätilön ja sosiaalityön, kanssa työskentely edistää ryhmätyötä, yhteistyötä ja tutkimustaitojen soveltamista sosiaali- ja terveyspalvelujen muutoksessa.
Kasvokkain tapahtuvan opetuksen priorisointi
University of Lincoln pyrimme varmistamaan, että opiskelijoiden kokemus on mukaansatempaava, tukeva ja akateemisesti haastava. Koko koronaviruspandemian ajan olemme sopeutuneet hallituksen ohjeisiin pitääksemme opiskelijamme, henkilökuntamme ja paikkakuntamme turvassa. Kaikki jäljellä olevat Covid-19-lakirajoitukset poistettiin Englannissa helmikuussa 2022 hallituksen ja rsquon suunnitelman mukaisesti elää Covid-19:n kanssa, ja olemme omaksuneet turvallisen palaamisen henkilökohtaiseen opettamiseen kampuksella. Kasvokkain tapahtuvaa opetusta tehostetaan tarvittaessa käyttämällä digitaalisia työkaluja ja teknologiaa, ja sitä voidaan täydentää verkkomahdollisuuksilla, jos ne tukevat oppimistuloksia.
Olemme täysin valmiita mukauttamaan suunnitelmiamme, jos hallituksen ohjeistuksen muutokset sitä edellyttävät, ja pyrimme pitämään nykyiset ja tulevat opiskelijat ajan tasalla.
ominaisuudet
University of Lincoln toimii Community and Health Research Unit (CaHRU), joka on Health and Social Care -koulun tutkimuskeskus. CaHRU tekee maailman johtavaa tieteidenvälistä tutkimusta palvelujen käyttäjien, terveydenhuollon ammattilaisten ja organisaatioiden kanssa parantaakseen terveyttä ja hyvinvointia terveys-, sosiaali- ja kolmannen sektorin hoitopalveluissa. CaHRU on liittoutunut Lincoln Institute for Healthin kanssa. Lincoln Institute for Health (LIH) on yliopistonlaajuinen monitieteinen tutkimusyhteistyö, joka tekee kansainvälisesti erinomaisia ja maailmanluokan tutkimuksia solusta yhteisöön.
Toisena vuonna opiskelijoilla voi olla mahdollisuus siirtyä "rooliharjoitteluun", jossa he voivat tutkia ja perustella toimintaterapeutin mahdollista roolia organisaatiossa. Vaihtoehdot tähän ovat laajat ja monipuoliset ja opiskelijat voivat kehittää mahdollisuuksia kiinnostavilla aloilla opetushenkilöstön tuella.
"Tämä tieto oli oikea julkaisuhetkellä (heinäkuu 2023)"
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Miten opiskelet
Yhteistyö on keskeinen osa tätä maisterintutkintoa, ja opiskelijoita kannustetaan oppimaan muiden terveydenhuollon ammattilaisten kanssa ja muilta terveydenhuollon ammattilaisilta. Opiskelijat voivat soveltaa opetettuja oppimiskokemuksiaan tosielämässä, koska ohjelma rakentuu 50 prosentin teorian ja 50 prosentin käytännön kautta.
Opiskelijat voivat tehdä yhteistyötä ja kumppanuutta tutkijoiden, ammatinharjoittajien, palvelunkäyttäjien ja muiden opiskelijoiden kanssa. Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille mahdollisuus tulla sairaanhoitajiksi, jotka ovat joustavia, välittäviä, pohdiskelevia ja elinikäisiä oppijoita, mikä helpottaa muiden roolejen ja palvelujen tuntemista, virastojen välistä yhteistyötä ja luottamusta työskennellä yli ammatillisten rajojen.
Opiskelija tuottajana
Tutkimukseen sitoutunut ja näyttöön perustuva oppiminen ja opettaminen ovat opiskelijoiden oppimiskokemuksen ydin tässä kurssissa. Opiskelija tuottajana on opetus- ja oppimismalli, joka kannustaa tutkijoita ja perustutkinto-opiskelijoita tekemään yhteistyötä tutkimustoiminnan kanssa. Se on ohjelma, joka on sitoutunut oppimaan tekemisen kautta.
Opiskelijan tuottajana -periaatteet ovat löytö, yhteistyö, sitoutuminen ja tuotanto.
Löytö
Opiskelijat voivat oppia oman tutkimuksensa kautta. Jokaisella moduulilla edistetään itsenäistä oppimista sekä ohjatulla että itseohjautuvalla opiskelulla, jolloin opiskelijat voivat kontekstualisoida opetetun sisällön omaan toiminta-alaansa ja edistää itsenäistä opiskelua prosessina, jota opiskelijat voivat käyttää koko ammattiuransa ajan.
yhteistyö
Ammattilaisten välinen työskentely on tärkeä osa kurssia. Opiskelijat voivat työskennellä yhdessä kehittääkseen tietojaan ja ymmärrystään ja opiskelijat voivat tehdä yhteistyötä ammatillisten vertaisryhmien ja henkilökunnan kesken. Opiskelijat nähdään kumppaneina tiedon tuottamisessa ja levittämisessä.
Sitoumus
Opiskelija voi kehittää itseluottamusta ja identiteettiä ammatillisen yhteisön jäsenenä. Opiskelijat voivat siirtää ja soveltaa oppimista hoitotyöhön osallistumalla täysin reflektointiin ja omien oppimistarpeidensa ennakoivaan tunnistamiseen.
tuotanto
Kurssi keskittyy ammatillisesti relevanttien ja innovatiivisten oppimistulosten tuottamiseen, joita voidaan soveltaa ja toteuttaa hoitotyössä, sekä keskittyä akateemisten oppimistulosten saavuttamiseen.
Opiskelijat suorittavat kurssilla useita moduuleja.
Ensimmäisen vuoden moduulit:
- Keskeinen toimialakohtainen käytäntö
- Tarpeiden arviointi, hoidon suunnittelu ja koordinointi
- Hoidon tarjoaminen ja arviointi
- Johtajuus ja ohjaus hoitotyössä
Toisen vuoden moduulit:
- Sovellettu terveyden parantaminen
- Kliinisen käytännön palvelun arviointi
- Palvelun muutos
- Rekisteröityneen vastuuhenkilön rekisteröiminen sairaanhoitaja (aikuinen)
- Monimutkaisen hoidon hallinta
Ohjelman loppuun mennessä opiskelijoiden on kyettävä osoittamaan pätevyytensä Future-sairaanhoitajaa vastaan: Rekisteröityjen sairaanhoitajien pätevyysvaatimukset. Näihin kuuluvat vastuullisen ammattilaisen oleminen, terveyden edistäminen ja sairauksien ehkäisy, tarpeiden arviointi ja hoidon suunnittelu, hoidon tarjoaminen ja arviointi, hoitotyön johtaminen ja johtaminen sekä työskentely ryhmissä, hoidon turvallisuuden ja laadun parantaminen sekä hoidon koordinointi.
Työharjoittelu
Työharjoittelu on suunniteltu valmistamaan opiskelijoita vastaamaan nopeasti muuttuvan kliinisen ympäristön haasteisiin, olipa kyseessä sairaala, yleislääkäri tai yhteisö.
Opiskella ulkomailla
Toisena vuonna opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa valinnainen harjoittelu joko ulkomailla tai Isossa-Britanniassa. Harjoittelut voivat antaa opiskelijoille mahdollisuuden keskittyä vaihtoehtoiseen terveydenhuollon kontekstiin ja tarjota mahdollisuuden saada tietoa ja kokemusta työskentelystä useiden eri alojen kollegoiden kanssa.
Huomaa, että opiskelijat vastaavat omista matka-, majoitus- ja yleisistä elinkustannuksistaan ulkomailla ollessaan tai opiskellessaan.
moduulit
- Sovellettu terveyden parantaminen (ydin)
- Tarpeiden arviointi, hoidon suunnittelu ja koordinointi (L7) (ydin)
- Rekisteröityneen vastuuhenkilön rekisteröiminen sairaanhoitaja (aikuinen) (L7) (ydin)
- Keskeinen toimialakohtainen käytäntö (ydin)
- Johtajuus ja valvonta hoitotyössä (ydin)
- Monimutkaisen hoidon hallinta (L7) (ydin)
- Hoidon tarjoaminen ja arviointi (L7) (ydin)
- Kliinisen käytännön palvelun arviointi (ydin)
- Palvelun muunnos (ydin)
Miten arvioit
Opiskelijoita arvioidaan sekä muodollisesti että epävirallisesti koko kurssin ajan oppimisen ja itsenäisyyden kehittämiseksi. Arviointeja voidaan suorittaa sekä yliopiston sisällä että harjoitteluympäristöissä. Harjoitteluun perustuva oppiminen arvioidaan joko hyväksytyksi tai epäonnistuneeksi. Akateeminen työ vaikuttaa heidän viimeiseen palkkaluokkaansa.
Joitakin kurssin arvioinneista johtaa ohjaajat, mutta opiskelijoita kannustetaan osallistumaan vertaisarviointiin ja itsearviointiin, jotta he voivat kehittää pohdinta- ja arviointitaitoja, jotka ovat välttämättömiä elinikäisen oppimisen ja jatkuvan ammatillisen kehityksen kannalta sairaanhoitajaksi ilmoittautumisen jälkeen.
Jotkut arvioinnit keskittyvät teoreettiseen tietoon ja teorian soveltamiseen ja toiset teknisten taitojen käytännön toteuttamiseen ja potilaan hallintaan.
Koko ohjelman arvioinnit on suunniteltu ammatillisten työkäytäntöjen kannalta merkityksellisiksi.
akkreditoinnit
Tämä kurssi on akkreditoinut Health and Care Professions Council (HCPC) ja Royal College of Occupational Therapists (RCOT). Tämän ohjelman onnistunut suorittaminen antaa tutkinnon suorittaneille mahdollisuuden hakea HCPC-rekisteriin toimintaterapeutiksi ja jäseneksi Royal College of Occupational Therapists -keskukseen.