Tarjoamme sekä AS-raidan että AAS-raidan.

Hoitotyön koulutus (sovelletun tieteen seurantaryhmä)

Tervetuloa ja kiitos mielenkiinnostasi Jefferson State Community College : n rekisteröityyn hoitotyön ohjelmaan. Meidän tehtävämme on valmistella opiskelijoita pääsemään hoitotyöntekijöihin alkutason hoitotyön tutkinnolla. Tarjoamme ammattikorkeakoulututkinnon tutkijaa ja valmistelemme opiskelijoita ottamaan kansallisen lisenssikokeen rekisteröityneille sairaanhoitajille (NCLEX). Meillä on neljä kampusta, jotka tarjoavat kokopäiväisiä kursseja erilaisiin opiskelijoiden tarpeisiin.

JSCC: n hoitotyön koulutusohjelman tilastot

  • NCLEX Pass Rate: maaliskuu 2017 - maaliskuu 2018 = 91,5%
  • Valmistumisaste: kevät 2017 - syksy 2017 = 41%
  • Työpaikka: kevät 2017 - syksy 2017 = 95%

Tällä sivustolla annetut tiedot on tarkoitettu vain tiedoksi ja niitä ei pidetä opiskelijan ja Jefferson State Community College . Jefferson State pidättää itsellään oikeuden muuttaa tässä sivustossa mainittuja säännöksiä ilmoittamatta yksittäisille opiskelijoille. Tietoja muutoksista on saatavilla hoitotyön laitoksen puheenjohtajan toimistossa. Jokainen yritys pyritään antamaan neuvoja opiskelijoille, jos tapahtuu muutoksia.

Tietoja JSCC Nursingista

Associate Degree Nursing Education -ohjelma myönsi ensimmäiset opiskelijat syyskuussa 1965 ja elokuussa 1967 valmistui ensimmäisen Associate Degree -ammattilaisvalmistajan valtio. Ohjelma sai alkuperäisen akkreditoinnin sairaanhoitopalvelusta joulukuussa 1967 ja on säilyttänyt tämän aseman koko seuraavan vuoden ajan. Ohjelma on hyväksytty Alabaman hoitotyön johtokunnassa ja akkreditoitu Nursing, Inc: n akkreditointikomissiossa (ACEN), aikaisemmin NLNAC (National League for Nursing Accrediting Commission, Inc.), 3343 Peachtree Road NE, Suite 850, Atlanta , GA 30326; (404) 975-5000.

JSCC Nursing Mission Statement

Alabama Community College Systemin hoitotyön ohjelmien tehtävänä on valmistella tutkinnon suorittaneita käyttämään turvallista, pätevää ja potilaskeskeistä hoitoa yhä monimutkaisemmassa ja nopeasti muuttuvassa terveydenhuoltojärjestelmässä. Pyrimme tarjoamaan täyden ja tasa-arvoisen pääsyn koulutusmahdollisuuksiin vastaamaan yhteisön tarpeita.

Hoitotyön filosofia

Uskomme, että sairaanhoito on dynaaminen ammatti, joka yhdistää tieteen todisteisiin perustuvan käytännön ja kliinisen ajattelun sekä hoito- ja myötätunnon taiteen avulla, joka tarjoaa laadukasta, potilaskeskeistä hoitoa.

Uskomme, että oppiminen on vuorovaikutteinen prosessi, jossa tiedekunta ja opiskelijat jakavat vastuun ohjelman tulosten saavuttamisesta. Uskomme opetuksen ja oppimisympäristön opiskelijoiden nykyisten ja tukevien opetusmenetelmien käyttämiseen, kun tiedot esitetään yksinkertaiselta monimutkaiselta.

Hoitotyötä ohjaavat käytännön standardit ja ammatillisen suorituskyvyn standardit. Standardit heijastavat hoitotyön ammatin arvoja ja painopisteitä. Siksi meillä on integroitu osaaminen sairaanhoitajien (QSEN) ja kansallisen hoitotyön liiton (NLN) laatu- ja turvallisuuskoulutuksesta osana perusarvoja.

kompetenssit

NLN: n hoitotyön osaaminen on keskeinen käsitteellisen kehyksen kannalta. Tutkinnon suorittaneiden sairaanhoitajien QSEN-osaamisalueet määrittävät tutkinnon suorittaneen sairaanhoitajan tietämyksen, taidot ja asenteet parantamaan jatkuvasti niiden terveydenhuoltojärjestelmien laatua ja turvallisuutta, joiden sisällä he työskentelevät. (QSEN)

  • Ihmisen kukoistaminen - kannattaa potilaita ja perheitä tavalla, joka edistää heidän itsemääräämisoikeuttaan, koskemattomuuttaan ja jatkuvaa kasvua ihmisinä. (NLN def)
    • Potilaskeskeinen hoito - Tunnista potilas tai nimetty valvontalähde ja täysi kumppani tarjoamalla myötätuntoista ja koordinoitua hoitoa, joka perustuu potilaan mieltymyksiin, arvoihin ja tarpeisiin. (QSEN)
  • Hoitotyön arviointi - Toteutetaan käytännössä todisteita, jotka yhdistävät hoitotieteen turvallisen ja laadukkaan hoidon tarjoamiseen ja jotka edistävät potilaan terveyttä perheen ja yhteisön sisällä. (NLN def)
  • Turvallisuus - minimoi potilaiden ja palvelujen tarjoajien vaaran sekä järjestelmän tehokkuuden että yksilöllisen suorituskyvyn ansiosta. (QSEN def)
  • Informatiikka - Käytä tietoa ja teknologiaa viestinnän, tiedon hallinnan, virheiden lieventämisen ja päätöksenteon tukemiseksi. (QSEN def)
  • Ammattitaitoinen identiteetti - Toteuta omaa rooliamme sairaanhoitajana tavalla, joka heijastaa rehellisyyttä, vastuullisuutta, eettisiä käytäntöjä ja kehittyvää identiteettiä sairaanhoitajana, joka on sitoutunut näyttöön perustuvaan käytäntöön, huolehtimiseen, edunvalvontaan ja turvalliseen, laadukkaaseen hoitoon perheelle ja perheelle. yhteisön kontekstissa. (NLN def)
  • Tiimityö ja yhteistyö - toimivat tehokkaasti hoitotyön ja ammattien välisten tiimien sisällä, edistämällä avointa viestintää, keskinäistä kunnioitusta ja yhteistä päätöksentekoa laadukkaan potilaan hoidon saavuttamiseksi. (QSEN def)
  • Tutkimushenki - Tutki kliinisen hoitotyön taustalla olevia todisteita, joilla kyseenalaistetaan status quo, kyseenalaistetaan taustalla olevat oletukset ja tarjotaan uusia oivalluksia potilaan, perheen ja yhteisöjen hoidon laadun parantamiseksi. (NLN def)
  • Todisteisiin perustuva käytäntö - Integroida parhaat todisteet kliinistä asiantuntemusta ja potilaiden / perheen mieltymyksiä ja arvoja optimaalisen terveydenhuollon toimittamiseksi. (QSEN def)
  • Laadun parantaminen - Käytä tietoja seurantaan hoitoprosessien tuloksia ja käytä parannusmenetelmiä muutosten suunnitteluun ja testaamiseen, jotta parannetaan jatkuvasti terveydenhuoltojärjestelmien laatua ja turvallisuutta. (QSEN def)

Käsitteellinen viitekehys

Filosofiasta johdettu käsitteellinen kehys muodostaa perustan hoitotyön opetussuunnitelman organisoinnille ja rakenteelle. Tämä viitekehys on opas opetukseen oppilaan oppimistulosten saavuttamiseksi.

Kehys koostuu käsitteistä, jotka kattavat onnistuneen jatko-sairaanhoitajan ominaisuudet. NLN-osaamiset valittiin, koska ne määrittelevät nimenomaan jatko-opiskelijan sairaanhoitajan osaamisen. QSEN-osaaminen heijastaa nykyistä käytäntöä. Konseptit yhdistävät NLN- ja QSEN-osaamiset, jotta voidaan saavuttaa jatko-sairaanhoitajat työkaluilla, joita tarvitaan kokonaisvaltaisen hoidon tarjoamiseen jatkuvasti muuttuvassa terveydenhuoltojärjestelmässä. Kukin osaaminen sisältää tietoa, taitoja ja asenteita, jotka toimivat perustana johdonmukaisille suorituskyvyn odotuksille akateemisissa ja käytännön asetuksissa.

Kampukset - NUR

Hoitotyön opetusta tarjotaan Jeffersonin osavaltion kampuksilla. Opiskelijan tulee suunnitella kampanjan ohjelma, johon opiskelija on hyväksytty. Kampusten siirtäminen ohjelman loppuun saattamiseksi sallitaan vain lieventävissä olosuhteissa käytettävissä olevien resurssien perusteella. Hoitotyön pääsy ja etenemisvaliokunta tekee lopullisen päätöksen siinä tapauksessa, että pyydetään siirtoa kampusten välillä.

Sairaanhoito-ohjelman pääsyn ehdot vaihtelevat kampusten välillä.

  • Jefferson Campus myöntää opiskelijoille keväällä, kesällä,
  • Shelbyn kampuspäivän ohjelma myöntää opiskelijoille kevään, kesän,
  • Shelby Campus Evening Program myöntää opiskelijoille vain syksyn lukukauden
  • St. Clair-Pell City Campus myöntää opiskelijoille vain syksyn lukukauden
  • Chilton-Clanton Campus myöntää opiskelijoille vain syksyn lukukauden

Luettelo (tieteen seurantaryhmä)

Sairaanhoito

Ohjelmakoodi - AS T155

Alueet I-IV-peruskurssit valitaan Jeffersonin osavaltiosta

Hyväksytty AGSC: n yleinen kurssilistaus.

Suuntausvaatimus ***

  • ORI 101: n suuntautuminen kollegioon 1

Yleiskurssit (60-61 lukukauden tuntia)

  • Alue I: Kirjallinen tiedonanto 6
  • Alue II: Humanistiset ja taideteokset 12
    • * Kirjallisuus 3
    • Art (A) 3
    • Suorita yksi kurssi seuraavista: 3
      • SPH 106 Suullisen viestinnän perusteet
      • SPH 107 Julkisen puhumisen perusteet
    • Lisää humanistisia ja taideteoksia 3
  • Alue III: Luonnontieteet ja matematiikka 11
  • MTH 112 Precalculus Algebra 3
  • CHM 104 epäorgaanisen kemian johdanto 4
  • Luonnontieteet 4
    • Jos otat CHM 104 -valmistetta, et voi käyttää CHM 111: ää.
Alue IV: Historia, yhteiskunnalliset ja käyttäytymistieteet 12
  • * Historia 3
  • PSY 200 Yleinen psykologia 3
  • Lisää historiaa, yhteiskuntatieteitä ja käyttäytymistieteitä (korkeintaan 6 tuntia) 6

* Osana Yleisopintojen opetussuunnitelmaa opiskelijoiden on suoritettava kuuden lukukauden jakso joko kirjallisuudessa tai historiassa.

  • Alue V: Pre-Professional, Major
    • BIO 201 Ihmisen anatomia ja fysiologia I 4
    • BIO 202 Ihmisen anatomia ja fysiologia II 4
    • BIO 220 Yleinen mikrobiologia 4
    • Lisäajat valitaan JSCC: n alueelta V
    • Lisäkurssit. 7

Kurssivaihtoehtoja on AGSC-siirto-oppaassa.

*** ORI 101 Poissa, jos opiskelijalla on tällä hetkellä 12 tai enemmän ansaittua tuntia tai hän on siirtynyt 12 tai useamman tunnin kuluessa.

Lisätietoja siirtotiedoista on tämän ohjelman AGSC-oppaassa ja Area V -sivulla. Tämän alueen tärkeän alueen V-sivun tulostamisen ja säilyttämisen epäonnistuminen voi johtaa siihen, että ohjelma ei ole siirrettävissä.

Ohjelman opetuskielet:
  • Englanti
Viimeksi päivitetty Huhtikuu 29, 2019
Tämä kurssi on Kampuksella tapahtuva
Alkamispäivämäärä
Duration
60 - 61 tuntia
Full-time
Hinta
Deadline
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Sijaintien mukaan
Päivämäärän mukaan
Alkamispäivämäärä
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Alkamispäivämäärä
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Alkamispäivämäärä
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Alkamispäivämäärä
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Location
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Päättymispäivämäärä
Location
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Päättymispäivämäärä
Location
Haun määräaika
Request Info
We start 3 times per hear August (mid-July Deadline); January (deadline Mid-November); and May (deadline Mid-March)
Päättymispäivämäärä