Maisteri hoitotyössä (ennakkorekisteröinti - mielenterveys)

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta instituution verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

Mielenterveyden sairaanhoitajat tukevat potilaita, joilla on monenlaisia kysymyksiä, kuten ahdistuneisuus, masennus, riippuvuus ja syömishäiriöt. He työskentelevät esimerkiksi sairaaloissa tai yhteisössä ja auttavat ihmisiä hallitsemaan sairauksiaan ja parantamaan elämäänsä.

Tämä maisterin tutkinto antaa tutkinnon suorittaneille eri taustoista mahdollisuuden siirtää taitonsa rekisteröidyksi sairaanhoitajaksi (mielenterveys). Kurssi on suunnattu asiaankuuluvien tutkintojen suorittaneille, jotka haluavat saada kelpoisuuden hakea sairaanhoito- ja kätilöneuvoston rekisteriä.

Kurssin tukena ovat Hoito- ja kätilöneuvostojen (NMC) perusarvot, ja sen tarkoituksena on edistää kriittisen ajattelun taitoja ja tutkimuksen henkeä.


Riccardo Bresciani / pikselit

Viime vuosikymmenien aikana sairaanhoitajan rooli on kehittynyt terveyden ja sosiaalihuollon muuttuvan tilanteen myötä, mikä on johtanut moniin uusiin rooleihin ja palveluihin. Rekisteröityillä sairaanhoitajilla (mielenterveys) on merkittävä rooli ihmisten hoidon johtamisessa ja koordinoinnissa koko elämän ajan; tietoinen hoitamiensa henkilöiden monimutkaisista henkisen, fyysisen, kognitiivisen ja käyttäytymishoidon tarpeista.

Tämän maisterin tutkinnon tarkoituksena on kehittää rekisteröityjä sairaanhoitajia (mielenterveys), jotka asettavat ihmiset etusijalle tarjoamalla turvallista ja tehokasta hoitoa, kouluttamalla heidän hoidossaan olevia ihmisiä tekniikan avulla, edistämällä terveysosaamista sairauksien ehkäisemiseksi ja tukemalla terveellisiä valintoja ja elämäntapoja. Kurssi on kehitetty nostamaan opiskelijoiden ammatillisia arvoja ja sosiaalista omatuntoa valmistaakseen heitä tuleviin terveydenhuollon rooleihin.

Sairaanhoitajat kääntävät näyttöön perustuvaa tietoa terveydenhuollon parantamiseksi pitäen yllä ja korostaen henkilökohtaisen hoidon etiikkaa. Tämän kurssin moduulit on suunniteltu tätä silmällä pitäen, ja niiden tarkoituksena on stimuloida innovaatioita, parantaa laatua, hallita riskejä ja tunnistaa alueet tuottaville muutoksille.

University of Lincoln yhdessä harjoituskumppaneidemme kanssa jakaa näkemyksen valmistella opiskelijoita tulemaan dynaamisiksi sairaanhoitajiksi, jotka soveltuvat käytäntöön nopeasti muuttuvissa ja haastavissa hoitoympäristöissä.

Miten opiskelet

Yhteistyö on keskeinen osa tätä maisterin tutkintoa, ja opiskelijoita kannustetaan oppimaan muiden terveydenhuollon ammattilaisten kanssa. Opiskelijat voivat työskennellä yhteistyössä ja yhteistyössä tutkijoiden, ammattilaisten, palvelun käyttäjien ja muiden opiskelijoiden kanssa. Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille mahdollisuus tulla joustaviksi, huolehtiviksi, heijastaviksi ja elinikäisiksi oppijoiksi helpottamaan muiden roolien ja palveluiden tuntemusta, virastojen välistä yhteistyötä ja luottamusta työskennellä yli rajojen.

Opiskelija tuottajana

Tutkimukseen sitoutunut ja näyttöön perustuva oppiminen ja opettaminen ovat opiskelijoiden oppimiskokemuksen ydin tässä kurssissa. Opiskelija tuottajana on opetus- ja oppimismalli, joka kannustaa tutkijoita ja perustutkinto-opiskelijoita tekemään yhteistyötä tutkimustoiminnan kanssa. Se on ohjelma, joka on sitoutunut oppimaan tekemisen kautta.

Opiskelijan tuottajana -periaatteet ovat löytö, yhteistyö, sitoutuminen ja tuotanto.

Löytö

Opiskelija voi oppia oman tutkimuksensa kautta. Itsenäistä oppimista edistetään jokaisessa moduulissa sekä ohjatun että itseohjatun tutkimuksen avulla, jolloin opiskelijat voivat kontekstualisoida opetetun sisällön omalle käytäntöalalleen ja edistää itsenäistä opiskelua prosessina, jota opiskelijat voivat käyttää koko työuransa ajan.

yhteistyö

Ammattien välinen työskentely on tärkeä osa kurssia. Opiskelijat voivat työskennellä yhdessä kehittääkseen tietämystään ja ymmärrystään, ja opiskelijat voivat tehdä yhteistyötä ammattimaisten vertaisryhmien ja henkilöstön keskuudessa. Opiskelijat nähdään kumppaneina tiedon tuottamisessa ja levittämisessä.

Sitoumus

Opiskelija voi kehittää itseluottamusta ja identiteettiä ammatillisen yhteisön jäsenenä. Opiskelijat voivat siirtää oppimisensa ja soveltaa sitä hoitotyöhön, osallistumalla täysin reflektointiin ja omien oppimistarpeidensa ennakoivaan tunnistamiseen.

tuotanto

Kurssi keskittyy ammatillisesti merkityksellisten ja innovatiivisten oppimistulosten tuottamiseen, joita voidaan soveltaa ja toteuttaa hoitotyön käytännössä, sekä keskittyä akateemisten oppimistulosten saavuttamiseen.

Opiskelijat suorittavat kurssilla useita moduuleja.

Ensimmäisen vuoden moduulit:

  • Keskeinen toimialakohtainen käytäntö
  • Tarpeiden arviointi, hoidon suunnittelu ja koordinointi
  • Hoidon tarjoaminen ja arviointi
  • Johtajuus ja ohjaus hoitotyössä

Toisen vuoden moduulit:

  • Sovellettu terveyden parantaminen
  • Kliinisen käytännön palvelun arviointi
  • Palvelun muutos
  • Rekisteröityneenä vastuullisena hoitajana (mielenterveys)
  • Monimutkaisen hoidon hallinta.

Ohjelman loppuun mennessä opiskelijoiden on kyettävä osoittamaan pätevyytensä Future-sairaanhoitajaa vastaan: Rekisteröityjen sairaanhoitajien pätevyysvaatimukset. Näihin kuuluvat vastuullisen ammattilaisen oleminen, terveyden edistäminen ja sairauksien ehkäisy, tarpeiden arviointi ja hoidon suunnittelu, hoidon tarjoaminen ja arviointi, hoitotyön johtaminen ja johtaminen sekä työskentely ryhmissä, hoidon turvallisuuden ja laadun parantaminen sekä hoidon koordinointi.

Työharjoittelu

Työharjoittelu on suunniteltu valmistamaan opiskelijoita vastaamaan nopeasti muuttuvan kliinisen ympäristön haasteisiin, olipa kyseessä sitten sairaala, yleislääkäri tai yhteisö.

Opiskella ulkomailla

Toisena vuonna opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa valinnainen sijoitus joko ulkomailla tai Isossa-Britanniassa. Sijoittelujen avulla opiskelijat voivat keskittyä vaihtoehtoiseen terveydenhuoltokontekstiin ja tarjota mahdollisuuden saada käsityksen ja kokemuksen työskentelystä eri alojen kollegoiden kanssa.

Huomaa, että opiskelijat vastaavat omista matka-, majoitus- ja yleisistä elinkustannuksistaan ulkomailla ollessaan tai opiskellessaan.

Miten arvioit

Opiskelijoita arvioidaan sekä muodollisesti että epävirallisesti koko kurssin ajan oppimisen ja itsenäisyyden kehittämiseksi. Arviointeja voidaan suorittaa sekä yliopiston sisällä että harjoitteluympäristöissä. Harjoitteluun perustuva oppiminen arvioidaan joko hyväksytyksi tai epäonnistuneeksi. Akateeminen työ vaikuttaa heidän viimeiseen palkkaluokkaansa.

Joitakin kurssin arvioinneista johtaa ohjaajat, mutta opiskelijoita kannustetaan osallistumaan vertaisarviointiin ja itsearviointiin, jotta he voivat kehittää pohdinta- ja arviointitaitoja, jotka ovat välttämättömiä elinikäisen oppimisen ja jatkuvan ammatillisen kehityksen kannalta sairaanhoitajaksi ilmoittautumisen jälkeen. .

Viimeksi päivitetty Syys 2020

Oppilaitoksesta

The University of Lincoln’s global graduate community includes more than 90,000 former students across 135 countries. Lincoln graduates have gone on to secure jobs at major companies and organisations ... Lue lisää

The University of Lincoln’s global graduate community includes more than 90,000 former students across 135 countries. Lincoln graduates have gone on to secure jobs at major companies and organisations around the world, including the BBC, Rolls-Royce, Siemens, Boots, GlaxoSmithKline, Lloyds Bank, and Rockstar Games. Näytä vähemmän