MS biokemian tekniikassa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Yleiskatsaus

Biokemiallinen tekniikka hyödyntää elävien järjestelmien periaatteita, biologisten materiaalien ominaisuuksia ja tekniikan menetelmiä biologisten materiaalien käsittelyssä ja prosesseissa, joissa käytetään biologisia aineita, kuten soluja, entsyymejä ja vasta-aineita. Kemian, materiaalien ja biolääketieteen (CMB) tekniikan korkeakoulu tarjoaa opiskelijoille useita jatko-ohjelmia, joilla he voivat saada asiantuntemusta tieteen ja tekniikan osaamisen rajoilla. Tiedekunta tutkii USDA: n, DOE: n, NIH: n, NSF: n, EPA: n ja alan kumppaneiden tukemaa tutkimusta, ja sillä on yhteistyössä lukuisia huippuyksiköitä Georgian yliopistossa, mukaan lukien Uuden materiaalin instituutti, uudistava biotieteellinen keskus ja biolääketiede

117977_ECE4.jpg

Kemian, materiaalien ja biolääketieteen tekniikan korkeakoulu:

  1. Valmistelee insinöörejä tulevaisuuteen oppimisympäristössä, joka innostaa useiden alojen löytöjen integroimista kestävien ratkaisujen suunnitteluun,
  2. Luo ympäristön, joka on inspiroinut käyttötarkoitukseen ja jota motivoivat samanaikaisesti valtion, kansalliset ja globaalit tarpeet;
  3. Tarjoaa teknistä apua, joka laajentaa teknistä apua yrityksille, toimialoille ja yhteisöille
  4. Kehittää yliopistossa uusia ulottuvuuksia tutkimukseen, opetukseen ja ulottuvuuteen kouluttaakseen teknisesti lukutaidokkaampia tutkijoita ja nopeuttamaan löytöjen kääntämistä hyödyllisiksi teknologioiksi ja palveluiksi elämänlaadun parantamiseksi.

sisäänpääsy

Opiskelijoita, joilla on BS-tutkinto tai MS-insinööri ABET-akkreditoidusta ohjelmasta tai BS: stä tai MS: stä akkreditoidusta laitoksesta, pyydetään hakemaan pääsyä. Opiskelijoita, joilla ei ole ABET-akkreditoitua BS-tekniikan tutkintoa, mutta joilla on tutkintoa matematiikassa tai fysikaalisessa / biologisessa tieteenalassa tai muilla tieteenaloilla, voidaan pyytää ottamaan lisää valittuja kursseja, jotta heidät valmistellaan asianmukaisesti omiin teknisiin tutkimuksiinsa.

Alla on lueteltu pääsyvaatimukset. Erityiset tutkinto-ohjelmat ja painotusalueet voivat lisätä lisävaatimuksia:

  • BS: n ja MS: n suorittaminen (Ph.D.-hakijoille), joiden GPA on vähintään 3,00 (4,00) ABET-akkreditoidusta ohjelmasta tai ohjelmasta vastaavalla alalla.
  • Online-UGA-tutkijakoulun hakeminen ja jättäminen:
    • Viralliset perustutkinto- ja jatko-opinnäytetyöt.
    • Tarkoitus.
    • Kolme suositusta.
    • CV tai CV.
    • General Graduate Record Examination (GRE) Pisteet. Äskettäin hyväksyttyjen opiskelijoiden keskimääräiset kvantitatiiviset arvosanat ovat lähellä 80. prosenttipistettä. Hakijat, joilla on UGA-tutkinto, voivat luopua tästä vaatimuksesta, jos he täyttävät GPA- ja perustutkimuksen vaatimukset.
    • TOEFL tarvitaan kansainvälisille opiskelijoille, joiden äidinkieli on muu kuin englanti.
    • Maailman koulutuspalvelujen (WES) tai muun hyväksytyn valtuutusviraston laatimat transkription arvioinnit vaaditaan opiskelijoille, jotka ovat saaneet tutkinnon Yhdysvaltojen ulkopuolella.

Lisäksi CMB: n koululla on seuraavat pääsyä koskevat ohjeet ja vaatimukset:

  • Erityisesti otetaan huomioon seuraavat sovelluksen osat: GRE ja muut testitulokset, perustutkinto-luokan keskiarvo, opiskelijan käyttötarkoitus (SOP) ja suosituskirjeet.
  • Laadukkaat opiskelijat, jotka ovat suorittaneet BS-tutkinnon ei-insinöörialalla, kuten fysiikka, kemia tai biologia ja jotka ovat suorittaneet matematiikan differentiaaliyhtälöiden kautta, otetaan huomioon koulun jatko-ohjelmaan pääsyssä. Nämä opiskelijat ovat yleensä velvollisia suorittamaan 3-4 ylimääräistä insinöörikurssia jatko-opetuksensa alkaessa, minkä koulun opetussuunnitelmakomitea määrittelee yhteistyössä korkeakoulututkinnon suorittaneiden ja neuvoa-antavan komitean kanssa.
  • Suuren vaihtaminen MS: stä tohtoriksi: a) Kunkin GRE-pistemäärän on oltava vähintään 150 (sanallinen ja kvantitatiivinen), b) Ph.D. sisäänpääsyvaatimukset on täytettävä, c) on osoitettava, että jäsenvaltiossa on edistyttävä riittävästi, d) alihankintana olevan GPA: n on oltava vähintään 3,0 (tai vastaava), ja e) muutos on pakottava.

Yleiset ohjelmat

  • MS-opiskelijoiden tulee muodostaa neuvoa-antava komitea, joka koostuu kolmesta tiedekunnan jäsenestä 12 kuukauden kuluessa MS-ohjelman aloittamisesta.
  • MS-opiskelijoiden tulisi suorittaa tutkimusehdotuksensa 15 kuukauden kuluessa MS-ohjelman aloittamisesta.
  • Opiskelijan on esitettävä yksi suullinen esitys kouluseminaarissa.

Tutkimuksen odotetaan tuottavan merkittävää apurahaa (kuten julkaisuja, patentteja, konferenssiesityksiä).117983_FTSY.jpg

Opintosuunnitelma

MS biokemian tekniikan tutkinto edellyttää vähintään 33 lukukauden tuntia, jotka koostuvat seuraavista opiskelijan opinto-ohjelmaan:

  • Vähintään 24 lukukauden kursseista:
    • ENGR 6910: Tekniikan tutkimuksen perusteet (3 op)
    • BCHE 8970: Biotekniikan seminaari (2 lukukautta, 2 op. Tuntia, 1 op. Tunti opinto-ohjelmassa)
    • ENGR 8103: Laskennallinen tekniikka (3 op)
    • Valitse 2 seuraavista (6 luotto tuntia):
      • BCHE 8150: Heterogeeninen reaktorisuunnittelu ja bio / katalyysi (3)
      • CVLE (MCHE) 8160: Advanced Fluid Mechanics (3)
      • CVLE (MCHE) 8170: Advanced Heat Transfer (3)
      • ENGR 8180: Kehittynyt massaliikenne (3)
    • Valinnaiset (11 tuntia)
    • Vähintään 11 ylimääräistä luottotuntia jatko- opintojaksosta valitaan opiskelijan jatko-neuvoa-antavan komitean hyväksynnällä. Vähintään 3 opintopistettä on oltava vain jatko-opiskelijoille avoinna olevista kursseista.

  • Vähintään 6 tuntia master-tutkimusta (BCHE 7000) tai hankekohtaista tutkimusta (BCHE 7010). Tyypillinen opiskelijan tutkimusaika ylittää tämän vähimmäismäärän; kuitenkin enintään 6 tuntia BCHE 7000/7010: tä voidaan luetella opetusohjelmassa.
  • 3 tuntia väitöskirjaa (BCHE 7300)

* Vain yksi tunti Bioengineering-seminaarista voi hakea opinto-ohjelmaan, vaikka CBM-koulu vaatii vähintään 2 tunnin suorittamisen.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate the ... Lue lisää

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate their ideas to a wide variety of people, the ability to work effectively in teams, and the skills to provide leadership in solving society’s grand challenges. Näytä vähemmän