MHS terveydelle, käyttäytymiselle ja yhteiskunnalle (terveyden sosiaaliset tekijät)
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Baltimore, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
18 - 24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 59 184 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* per perinteinen lukuvuosi. Lisämaksuja voidaan periä. Apurahat ovat käytettävissä
Johdanto
MHS in Social Factors in Health on syventävä tutkinto opiskelijoille, joilla on perustutkintoa altistuville yhteiskunta- ja käyttäytymistieteille ja / tai kansanterveydelle ja jotka ovat kiinnostuneita jatkokoulutuksesta tämän alan teoriaan ja menetelmiin.
Ohjelman tarkoituksena on valmistaa opiskelijoita joko jatko-opiskeluun kansanterveyden alalla tai työskentelemään kansanterveystutkimuksessa tai poliittisessa asemassa. Terveys-, käyttäytymis- ja yhteiskuntaministeriön MHS in Social Factors -ohjelman painopiste on monien tietojen ja analyyttisten taitojen integroinnissa ja soveltamisessa kansanterveyden sosiaalisissa näkökohdissa, painottaen nykyaikaisia terveysongelmia.
Ohjelma koostuu puolitoisesta kahteen vuotiseen kokopäiväiseen opiskeluun, jossa yhdistyvät luokkahuoneopinnot, seminaarit ja itsenäinen tutkimus, tutkimussuunnitelman laatiminen ja mentoroidun tutkimushankkeen valmistuminen sekä maisterin tutkimustyö, joka esittelee alkuperäistä tutkimusta .
Viimeinen ohjelmavaatimus on tutkimuksen esittely opiskelijan osastoseminaarissa. Tutkimushanke, joka suunnitellaan opiskelijan akateemisen neuvonantajan johdolla, voi alkaa 64 opintopisteen onnistuneen suorittamisen jälkeen, tyypillisesti ensimmäisen vuoden lopussa, ja sen on sisällettävä vastaava 600 tunnin toiminta palkallisessa tai palkattomassa tehtävässä.
Opintojen suuntaus
Opiskelijat suorittavat vähintään 96 opintopistettä yhteensä kuusi tai seitsemän kokopäiväistä lukua yli puolentoista vuoden ajan, valmistuen toisen vuoden lopussa.
Ensimmäisenä vuonna neljä kokopäiväistä opintosuhdetta koostuu akateemisesta kurssityöstä luokkahuoneessa ja seminaarissa. Yhteensä 64 akateemista yksikköä on suoritettava ennen tutkimuksen aloittamista, tyypillisesti neljän ensimmäisen lukukauden aikana. Opiskelijoiden on ilmoittauduttava vähintään 16 opintopistettä jokaisella lukukaudella pitääkseen kokopäiväinen asema koulussa. Kaikki vaaditut kurssit on suoritettava kirjeen arvosanalle. On odotettavissa, että opiskelijat suorittavat merkittävän osan tutkimustoiminnastaan kesällä ensimmäisen ja toisen vuoden välillä.
Toisena vuonna opiskelijat rekisteröivät kokopäiväisesti (yli 16 opintopistettä lukukaudessa) opintojaksolle, joka sisältää jäljellä olevat kurssit, sekä itsenäisen tutkimuksen neuvonantajansa kanssa, kun he kehittävät tutkimussuunnitelmaansa, suorittavat tutkimusharjoittelujaksonsa, ja kirjoittavat tutkimustyönsä. He osallistuvat myös vähintään kahteen MHS in Social Factors -seminaariin toisena ohjelmavuotena. Opiskelijat voivat olla oikeutettuja täyttämään kaikki valmistumisen vaatimukset toisen vuoden toisen lukukauden loppuun mennessä riippuen tutkimuksen harjoittelun ajoituksesta ja paperin lopullisesta hyväksymisestä.
Hakemusvaatimukset
Kaikkien hakijoiden odotetaan toimittavan täytetyn hakemuksen Whitingin teknilliselle korkeakoululle ja täydentävät asiakirjat koulun vastaanottotoimiston vaatimalla tavalla. Kaikkien maisteriohjelmien hakijoilla on oltava vähintään ylioppilastutkinto asianomaisella alalla.
Laitoksen pääsyvaatimuksiin kuuluvat:
- Valmis sovellus
- GRE-pisteet (MCAT hyväksyttävä, mutta ei suositeltava). Vapautusta voidaan pyytää, jos hakijalla on
- Tutkinto (maisterin tai tohtorin tutkinto), TAI
- Onnistuneesti suoritettu ympäristö- ja työterveystodistus ja ansainnut vähintään "B" kaikissa todistukseen osallistuneissa kursseissa.
- Pienin perustutkinnon suorittaneiden keskiarvo 3,0 suositellaan. Taustaopinnoissa on oltava:
- Biologia, kemia, fysiikka ja laskenta
- Kolme suositusta
- Litteraatit jokaisesta lukion ulkopuolisesta oppilaitoksesta
- Englannin kielen testi vieraana kielenä (TOEFL) vaaditaan hakijoille maista, joissa englannin kieli ei ole ensisijainen kieli. Pienin hyväksyttävä pisteet on 600 paperipohjaisessa versiossa tai 100 Internet-versiossa.
- Kansainvälisen akateemisen tekstityksen on arvioitava WES: n tai vastaavan palvelun. Mene osoitteeseen https://engineering.jhu.edu/graduate-admissions/international-students/ saadaksesi lisätietoja.
Käyttöohjeet
Tutkinnon hakijoiden on yleensä toimitettava seuraavat tiedot:
- Online-sovellus
- Viralliset kopiot jokaisesta yliopistotason oppilaitoksesta, jossa olet käynyt (Yhdysvaltojen ulkopuolisten laitosten akateemisten asiakirjojen on läpäistävä valtakirjojen arviointi).
- Vakioitu testitulos (tutustu Covid-19-pandemiaan liittyviin käytäntöihin)
- Englannin kielitaitotesti (TOEFL tai IELTS), jos sovellettavissa
- Kolme suositusta
- Jatka tai ansioluettelo
- Selvitys tarkoituksesta
Kansainväliset hakijat ovat tervetulleita, ja heidän tulee lukea lisäohjeet hakemiseen Yhdysvaltojen ulkopuolelta
Päivitys GRE-vaatimuksiin ja COVID-19: een
Terveys-, käyttäytymis- ja yhteiskuntaministeriö tunnustaa, että COVID-19-pandemia voi merkittävästi estää mahdollisten opiskelijoiden kykyä täyttää standardoidut testausvaatimukset. Auttaakseen vastaamaan pandemian esiin tuomiin ainutlaatuisiin haasteisiin terveys-, käyttäytymis- ja yhteiskuntaministeriö on päättänyt muuttaa politiikkaamme, joka edellyttää GRE-pisteitä hakijoille lukuvuodelle 2021-2022.
Mahdollisille opiskelijoille, jotka hakevat kaikkia HBS: n akateemisia ohjelmia 2021-2022 lukuvuodeksi, GRE-pisteet ovat valinnaisia, mutta erittäin suositeltavia. Kannustamme hakijoita, joilla on olemassa GRE-pisteet, sisällyttämään ne osaksi hakemustaan. Hakemukset tarkistetaan kuitenkin edelleen ilman GRE-pisteitä.
Hakijat voivat lähettää GRE-pisteet JHSPH: lle käyttämällä SOPHAS-koodia 3738.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä valintavaatimuksista ja hakemuksista, ota yhteyttä L.Robin Newcombiin ([email protected]).
Opetussuunnitelma
Opintojen suuntaus
Opiskelijat suorittavat vähintään 96 opintopistettä yhteensä kuusi tai seitsemän kokopäiväistä lukua yli puolentoista vuoden ajan, valmistuen toisen vuoden lopussa.
Ensimmäisenä vuonna neljä kokopäiväistä opintojaksoa koostuvat akateemisesta kurssityöstä luokkahuoneessa ja seminaariympäristössä. Yhteensä 64 akateemista yksikköä on suoritettava ennen tutkimusharjoittelun aloittamista. Opiskelijoiden on rekisteröidyttävä vähintään 16 opintopisteelle joka lukukausi, jotta he voivat pitää kokopäiväistä asemaa koulussa. Kaikki vaadittavat kurssit on suoritettava kirjainarvosanaa varten. Opiskelijoiden odotetaan suorittavan merkittävän osan tutkimusharjoittelusta kesän aikana ensimmäisen ja toisen vuoden välillä.
Toisena vuonna opiskelijat ilmoittautuvat kokopäiväisesti (16+ opintopistettä per lukukausi) opintojaksolle, joka sisältää jäljellä olevat kurssit sekä itsenäisen opiskelun ohjaajansa kanssa, kun he kehittävät tutkimussuunnitelmaansa, suorittavat tutkimuskäytäntönsä, ja kirjoittaa tutkimuspaperinsa. He osallistuvat myös vähintään kahteen MHS in Social Factors -seminaariin toisena ohjelmavuotena. Opiskelijat voivat olla oikeutettuja suorittamaan kaikki valmistumisen vaatimukset toisen vuoden toisen lukukauden loppuun mennessä tutkimuskäytännön ajoituksesta ja paperinsa lopullisesta hyväksymisestä riippuen.
Galleria
Uramahdollisuudet
- Tutkija-kolleega
- Politiikan analyytikko
- Projektipäällikkö
- Tohtoriopiskelija
- Ulkopuolinen virkamies
- Terveysviestinnän asiantuntija
Pääsymaksut
Opiskelijoiden suosittelut
Ohjelman tulos
Oppimistulokset
- Artikuloi sosiaalisen kontekstin ja käyttäytymisen vaikutukset terveyteen tavoitteenaan kehittää, arvioida ja toteuttaa ratkaisuja kiireellisiin kansanterveyshaasteisiin Baltimoressa, Yhdysvalloissa ja ympäri maailmaa
- Kuvaile sosiaalisten tekijöiden, käyttäytymisen ja terveyden välisiä suhteita ja mahdollisia Pathways ja niihin liittyviä terveyseroja lisääviä vaikutuksia
- Arvioi kriittisesti kirjallisuutta, joka liittyy yksilöllisiin ja sosiaalisiin vaikutuksiin terveyskäyttäytymiseen ja terveyteen
- Käytä tieteidenvälisiä, ekologisia ja muita monitasoisia terveyden ja terveyskäyttäytymisen teoreettisia malleja tunnistaaksesi merkitykselliset sosiaaliset ja rakenteelliset tekijät sekä tehokkaita sosiaalisia ja käyttäytymiseen liittyviä interventiostrategioita vastataksesi kansanterveyshaasteisiin erilaisissa väestöryhmissä ja ympäristöissä.
- Suunnittele ja arvioi kriittisesti interventioita ja yhteisöpohjaisia ohjelmia sairauksien ja vammojen ehkäisemiseksi, sairauksien ja vamman lievittämiseksi, elämänlaadun parantamiseksi ja terveyserojen vähentämiseksi
- Käännä tutkimusta tehokkaista sosiaalisista ja rakenteellisista interventioista, joilla on vaikutuksia kansanterveyteen liittyviin käytäntöihin ja politiikkaan
- Käytä erilaisia tutkimussuunnitelmia, menetelmiä ja analyyttisiä tekniikoita käsitelläksesi asianmukaisesti keskeisiä kysymyksiä sosiaalisista ja rakenteellisista vaikutuksista terveyteen
- Noudata asianmukaisia eettisiä standardeja kansanterveystutkimuksen ja -käytännön suorittamisessa
Apurahat ja rahoitus
Saatavilla on useita stipendivaihtoehtoja. Katso lisätietoja koulun verkkosivuilta