Meitä Duke-NUS:ssa ohjaavat ydinarvomme. Intohimonamme on tarjota lääketieteen koulutusohjelma, joka perustuu kahteen tavoitteeseen: tarjota aktiivisia oppimismahdollisuuksia ja tukea henkilökohtaisia syvempiä sukelluksia kiinnostavilla alueilla. Saavutamme nämä maailmanlaajuisesti tunnetun TeamLEAD-koulutusstrategiamme avulla, joka edistää yhteistyötä ja tiimityötä, sekä opiskelijoiden osallistumisen avulla mentoroituun tutkimuskokemukseen, jossa he käyttävät innovaatioita ja luovuutta vastatakseen merkittäviin, huippuluokan tutkimuskysymyksiin. Uskomme, että tämä ryhmätyöhön suuntautunut lähestymistapa tässä monietnisessä ympäristössä antaa opiskelijoillemme mahdollisuuden saada rikkaampaa arvostusta ja kunnioitusta monimuotoisuutta kohtaan ja edistää heidän ammattitaitonsa kehittymistä.
Duke-NUS MD-ohjelma on 4-vuotinen jatko-ohjelma. Duke University ja Singaporen kansallinen yliopisto (NUS) myöntävät opiskelijoille lääketieteen tohtorin tutkinnon (MD).
Filosofian oppiminen
Tiimipohjainen oppiminen
Duke-NUS Medical School ottaa innovatiivisen Duke School of Medicine -opetussuunnitelman perustakseen ja perustuu tiimipohjaisen oppimisen parhaisiin elementteihin. Team-Based Learningissa luennot, luennot ja lisämateriaalin tarkastelu tietystä aiheesta suoritetaan ennen oppituntia. Luokkatoiminnassa keskitytään ymmärtämisen varmistamiseen, periaatteiden soveltamiseen ja ongelmien ratkaisemiseen opiskelijatiimeissä tiedekunnan ohjaamana. Kursseja johtavat monialaiset tiedekuntaryhmät, jotka koostuvat kliinikoista ja tiedemiehistä, joita tukevat oppimisen tieteen asiantuntemusta omaavat kasvatustieteilijät. Luokkahuonekeskustelut ohjaavat pääasiassa opiskelijoiden kyselyitä tiedekunnan vastausten sijaan.
Kiinnostuneet oppijat
Oppimispäivään on sisäänrakennettu aktiviteetteja, jotka edellyttävät opiskelijoilta mielekkäitä valintoja vastatakseen haastaviin kysymyksiin, ja opiskelijat saavat jatkuvaa palautetta opiskelusta kollegoiltaan ja opettajilta. Opiskelijat oppivat tehokkaan vertaispalautteen tekniikoita, ja vertaisarviointiprosessi antaa mahdollisuuden harjoitella ja hioa näitä taitoja.
Koulutustekniikka
Koulutusteknologia, mukaan lukien sosiaalisen median työkalut, on integroitu kaikkiin oppimiskokemuksen osa-alueisiin. esimerkkejä ovat luokkahuoneteknologian hyödyntäminen, joka helpottaa opiskelijoiden ja opettajien välistä vuorovaikutusta, ja perinteisten luentojen muuntaminen äänikommentoiduiksi esityksiksi, jotka tarkistetaan ennen luokkaistuntoja. Tämä aktiivinen oppimisprosessi, johon opiskelijat osallistuvat, tekee hankitusta tiedosta merkityksellisempää kliinikon oppimisen ja työskentelyn kannalta. Kutsumme tätä uraauurtavaa oppimismenetelmää TeamLEADiksi (Oppi, sitouta, käytä ja kehitä).
MD-PhD-ohjelma
Duke-NUS tarjoaa yhdistetyn MD-PhD-raidan opiskelijoille, jotka haluavat jatkaa akateemista koulutustaan. Ohjelma yhdistää lääketieteellisen koulutuksen tutkimuskoulutukseen kehittääkseen kliinikoita ja tutkijoita, jotka yhdistävät lääketieteen ja tieteen. Kaikille ohjelmaan otetuille opiskelijoille tarjotaan täysi stipendi tohtorin tutkintoon. osa sekä stipendit kattamaan lukukausimaksut heidän kahden ensimmäisen vuoden aikana MD-ohjelmassa ja viimeisen vuoden MD-koulutuksessa (rahoituksen määrä riippuu apurahoista ja muista stipendeistä, jotka on jo myönnetty MD-lukukausimaksujen auttamiseksi).
Opiskelijat aloittavat Ph.D. komponentti toisen vuoden MD-ohjelman päätyttyä. Valmistuttuaan Ph.D. komponentti, opiskelijat suorittavat viimeisen (neljännen) vuoden MD-ohjelmasta. Kiinnostuneet opiskelijat voivat hakea joko suoraan MD-PhD-ohjelmaan ensimmäisen hakemuksen yhteydessä tai ylioppilastutkinnon jälkeen MD-ohjelmaan. Joka vuosi noin 15-20 %:lle MD-kohortista voidaan tarjota paikkaa MD-PhD-radalla.
Kaikkien MD-PhD-ohjelman hakijoiden on istuttava MCAT: ssa. Tämä ohjelma ei hyväksy GRE-pisteitä. Olettaen, että vaatimukset täyttyvät, MD-ohjelman opiskelijat saavat yhteisen lääketieteen tohtorin (MD) tutkinnon Duke Universitystä ja Singaporen kansallisesta yliopistosta. Niille, jotka ovat suorittaneet MD-PhD-vaihtoehdon, Ph.D. tutkinnon myöntää Singaporen kansallinen yliopisto.
Opiskelijatuki
Duke-NUS College System opiskelijoiden rikastamiseen
Duke-NUS Medical School loi Duke-NUS College Systemin tukemaan opiskelijoiden ammatillista ja henkilökohtaista kehitystä tarjoamalla tukea, neuvoja, mentorointia ja helpottamalla suhteiden rakentamista eri vuosien opiskelijoiden kesken. Korkeakoulujen taustalla on filosofia, että jos opiskelijat kokevat tukevan yhteisön edut, he pystyvät paremmin selviytymään lääketieteen koulutuksen haasteista, jolloin heistä tulee pätevämpiä ja tehokkaampia lääkäreitä.
Lääketieteellisen ohjelman ensimmäisenä vuonna korkeakoulujen viikoittaiset kokoukset antavat opiskelijoille mahdollisuuden tietää ja tulla tuntemaan maisterinsa ja kollegion jäsenet tuen antamisen ja vastaanottamisen yhteydessä. College Masters ovat myös saatavilla yksittäisiin kokouksiin ja voivat auttaa opiskelijoita akateemisissa vaikeuksissa tai muissa haasteissa. College Masters sisältää kliinikkoja useilta erikoisaloilta sekä lääkäreitä tutkijoita, jotka auttavat opiskelijoita tutkimusideoiden muotoilussa ja mentoreiden valinnassa kolmannen vuoden tutkimusprojektiin.
Opiskelijoiden eturyhmät
Paranna oppimiskokemustasi Duke-NUSissa monien akateemisten ja ei-akateemisten opiskelijoiden eturyhmiemme avulla
Stressinhallinta- ja neuvontapalvelut
Jokainen voi käyttää tukea silloin tällöin. Jos koet aikoja, jolloin stressin tyypit ja määrät ylittävät kykysi selviytyä tehokkaasti, ota yhteyttä opiskelijatoimistoon ohjataksesi sinut tukipalveluihin. Voimme auttaa sinua löytämään sopivat palvelut, jotka auttavat sinua selviytymään stressistä, ahdistuksesta, masennuksesta tai muista hyvinvointiasi ja ammatillista suorituskykyäsi häiritsevistä yksityiselämän ongelmista.