Lääkäri (MD) (englanti)
Tbilisi Open University (Tbilisi Open Teaching University)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Tbilisi, Georgia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Lääketieteellisen koulutusohjelman ensisijainen tavoite on valmistaa itsevarmoja lääkäreitä, joilla on kansainvälisen standardin mukaiset tiedot ja taidot perustutkintoa varten. Ohjelma perustuu Maailman lääketieteellisen koulutuksen federaation (WFME) maailmanlaajuisiin standardeihin. Päätös akkreditointineuvoston mukaan N05 MD -ohjelma myönnettiin 10. tammikuuta 2018.
MD-ohjelma kattaa neljä päävaihetta
Vaihe I (I-IV termit) - Biolääketieteen perusteet, Järjestelmään perustuva kehon rakenne ja toiminnot Järjestelmällisyys, Kliiniset taidot (erityisesti viestintätaidot / menettelytavat, manipulaatiot), Tutkimusmenetelmien perusteet, PBL-istunnot (koko kurssin ohella) .
Vaihe II (V_VI-termit) - pääpaino on sairauksien patogeneesissä ja morfologisessa perustassa (järjestelmäkohtainen), fyysisen diagnoosin perusteet ja integroitu tapaustutkimus (koko kurssin ohella).
Vaihe III (VII-VIII lukukausi) - kliiniset aiheet integroituna kliinisiin taitoihin - sisätautitiede, kirurgia, lastenlääketiede, synnytys / gynekologia, korvien ja kurkunpään kurkku ja muut.
Vaihe IV (IX-XIII termi) - Kliiniset kiinnitykset / vuorottelut, jotka perustuvat sängyn vieressä olevaan opetukseen ja asiaankuuluvien kliinisten taitojen hallintaan - sisätautitiede, kirurgia, Ob / Gyn, ensihoito, geriatria, lastenlääketiede, tartuntataudit, ensihoito ja lääketieteellinen genetiikka (pystysuora liittäminen).
Kurssien tavoitteet ja oppimistulokset saavutetaan luennoilla (klassinen ja interaktiivinen), ryhmätyöllä, käytännön harjoituksilla ja opiskelijan itsenäisellä työllä.
Luennot keskittyvät keskusteluaiheiden tarvittavien säännösten hahmottamiseen, perusteltujen asioiden muotoilemiseen ja kriittiseen analyysiin. Opetusprosessissa, jossa käytetään nykyaikaisia opetusmenetelmiä, kuten ongelmapohjainen oppiminen (PBL), roolipeli, tapaustutkimus, opetusohjelmat, kliininen oppiminen (CBL) ja sängynopetus (BST), opiskelijat integroivat saadut tiedot kliinisiin taitoihin .