$close

Suodattimet

Katso tulokset

Parhaat Kandidaatit Atherton Yhdysvalloissa 2022

Kandidaatin tutkinto on nelivuotinen tutkinto, jonka painopisteen ja aiheen opiskelijat voivat itse valita. Useat oppilaitokset tarjoavat osa-aikaisia koulutuksia, joiden ansiosta kiinnostuneet opiskelijat voivat suorittaa kandidaatin tutkinnon, vaikka samaan aikaan myös kävisivät töissä tai pitäisivät huolta perheestään.Yhdysvallat on suuri maa Pohjois-Amerikassa, usein kutsutaan "USA "… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto on nelivuotinen tutkinto, jonka painopisteen ja aiheen opiskelijat voivat itse valita. Useat oppilaitokset tarjoavat osa-aikaisia koulutuksia, joiden ansiosta kiinnostuneet opiskelijat voivat suorittaa kandidaatin tutkinnon, vaikka samaan aikaan myös kävisivät töissä tai pitäisivät huolta perheestään.

Yhdysvallat on suuri maa Pohjois-Amerikassa, usein kutsutaan "USA ", "USA ", "United States ", "America ", tai yksinkertaisesti " Yhdysvallat ". American oppilaitokset rahoitetaan "opetusta " veloitetaan opiskelija, joka on usein melko kalliita, hyvin yleisesti päästä osaksi kymmeniä tuhansia dollareita vuodessa.

Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin ja kysy lisää Terveysalan kandidaatin tutkinnoista Atherton Yhdysvalloissa 2022

Näytä vähemmän
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Menlo College
Atherton, Yhdysvallat

Psykologia on ihmismielen tutkimusta. Psykologit auttavat meitä ymmärtämään paremmin itseämme ja suhteitamme ympäröivässä nopeasti muuttuvassa maailmassa. Jotkut kysymyksistä, ... +

Psykologia on ihmismielen tutkimusta. Psykologit auttavat meitä ymmärtämään paremmin itseämme ja suhteitamme ympäröivässä nopeasti muuttuvassa maailmassa. Jotkut kysymyksistä, joita esitämme – ja vastaamme – osoitteessa Menlo College ovat: Miksi käyttäydymme tietyllä tavalla henkilökohtaisesti verrattuna verkossa? Miten aivot vaikuttavat vetovoimaamme muita kohtaan ja sitoutumiseemme työ- tai koulumaailmaan? Kuinka voimme tukea syrjäytyneitä väestöryhmiä koulussa tai työssä sekä yhteisöissämme? Mitä psykologit voivat vaikuttaa urheilijoiden suorituskykyyn? Miten rikastuneet tai köyhtyneet ympäristöt vaikuttavat akateemiseen ja ammatilliseen suoritukseen? Miten voimme tehdä ja viestiä tutkimusta, joka on eettisesti vastuullista ja kunnioittaa monia elämänkokemuksia? Mistä identiteettimme muodostuu ja miten se kehittyy elämässämme? Kuinka voimme soveltaa tieteellistä tiedettä ja menetelmiä auttaaksemme ihmisiä elämään tyydyttävää elämää? Miten voimme paremmin ymmärtää ja hoitaa mielenterveysongelmia samalla kun edistämme hyvinvointia? Kuinka voimme menestyä sosiaalisesti, psyykkisesti ja fyysisesti nuoruudesta myöhään? Auttaakseen meitä vastaamaan näihin kysymyksiin psykologian tiedekunta loi ohjelman Mission edistääkseen yksilöiden ja yhteisöjen hyvinvointia lisäämällä tietoisuutta psykologisista, sosiaalisista, kulttuurisista ja biologisista vaikutuksista ihmisen kasvuun ja kehitykseen. Psykologian ohjelman Mission toteuttamiseksi tiedekunta toteuttaa Vision, jossa opiskelijoita rohkaistaan tarkastelemaan ihmisten käyttäytymistä sekä ihmisten välisestä että intrapersonaalisesta näkökulmasta, tarkastelemalla omia kokemuksiaan suhteidensa valossa muihin. Pienet luokat tuovat tiedekunnan ja opiskelijat yhteen työskentelemään ja haastamaan toisiaan asettamaan ja saavuttamaan akateemisia, henkilökohtaisia ja ammatillisia tavoitteita. Nämä tiedekunnan ja vertaisten kehittävät verkostot auttavat opiskelijoita tuntemaan itsensä, rakentamaan vahvuuksiaan ja voittamaan heikkouksiaan tunnistaakseen, mitä he haluaisivat saavuttaa maailmassa. Menlossa tarjoamme vahvan perustan psykologian perustutkinto-opintoihin yleisen ylemmän jaoston psykologian opetussuunnitelman kautta samalla kun tutkimme ajankohtaisia psykologisia kysymyksiä, mukaan lukien identiteetin kehittyminen, kulttuurienväliset suhteet ja sukupuoli sosiaalisissa organisaatioissa. Psykologian opetussuunnitelmaa tukee neljä psykologian pilaria: biologiset vaikutukset käyttäytymiseen; psykopatologian edeltäjät ja hoidot; persoonallisuuden yksilölliset ja kulttuuriset erot; ja kehitysmuutoksia koko elinkaaren ajan. Psykologian opiskelijat valitsevat psykologian, taiteiden ja liike-elämän keskeisistä valinnaisista aineista yksilöidäkseen ihmiskäyttäytymisensä monissa sosiaalisissa ja organisatorisissa yhteyksissä tutkijakoulua ja ammatillisia tehtäviä silmällä pitäen. Kaksi tunnusomaista pedagogiikkaa osoittavat teorian ja käytännön yhdistämisen, joka on psykologian opetussuunnitelman tunnusmerkki: sovelletut kenttäkokemukset ja vanhempi opinnäytetyö henkilökohtaisesta ja ammatillisesta merkityksestä. Keskittyminen vahvaan teoreettiseen ymmärrykseen ja yksilöllisiin etuihin kohdistuviin käsitteellisiin sovelluksiin valmistaa opiskelijoita menestyksekkäästi monille poluille, mukaan lukien ura- ja jatko-opinnot sellaisilla aloilla kuin neuvonta, henkilöstöpalvelut, kuntoutus, koulutus, laki ja liiketoiminta. Mitä tahansa valitsetkin, kun lähdet Menlosta, olet valmis. American Psychological Association (APA 2013) suosittelee viittä oppimistavoitteiden ja -tulosten klusteria varmistaakseen, että kaikilla psykologian tutkinnon suorittaneilla on perustutkintotasolla odotetut tiedot ja taidot – ja uravalmius lähestyä tutkijakoulua ja erilaisia ammatillisia rooleja. Näiden klustereiden ylioppilastutkinnon tasot on kudottu läpi psykologian opetussuunnitelman. Psykologian tietopohja: Käsitteellisesti tämä tavoite tarkoittaa, että opiskelijoilla on kohtuullinen laajuus ja syvyys "psykologian avainkäsitteisiin, periaatteisiin ja kattaviin teemoihin" (APA, 2013, s. 15). Operatiivisesti opiskelija suorittaa kattavan arvioinnin opetussuunnitelman ydinosaamisesta: psyykkiset häiriöt, elinkaaren kehitys, biopsykologia ja persoonallisuusteoria. Tieteellinen tutkimus ja kriittinen ajattelu: Käsitteellisesti tämä tavoite tarkoittaa, että opiskelijat voivat "käyttää tieteellistä päättelyä tulkitakseen psykologisia ilmiöitä" (APA, 2013, s. 20). Operatiivisesti opiskelijat suunnittelevat ja toteuttavat Senior Thesis Capstone -projektin, joka osoittaa psykologista informaatiolukutaitoa ja tutkimuksen suunnittelun, kritiikin ja analyysin standardeja. Eettinen ja sosiaalinen vastuu monimuotoisessa maailmassa: Käsitteellisesti tämä tavoite tarkoittaa, että opiskelijat voivat "soveltaa eettisiä standardeja arvioidakseen psykologista tiedettä ja käytäntöjä" (APA, 2013, s. 26) monimuotoisessa globaalissa yhteisössä. Operatiivisesti opiskelijat osoittavat huomiota eri väestöryhmien psykososiaalisiin kysymyksiin sekä tutkimuksen ja inhimillisten palvelujen eettisiin käytäntöihin koko opetussuunnitelman ajan, mikä huipentuu heidän kritiikkiinsä vanhemman opinnäytetyön kirjallisuutta kohtaan. Viestintä: Käsitteellisesti tämä tavoite tarkoittaa, että opiskelijat ”osoittelevat tehokkaita kirjallisia… ja esittämistaitoja” (APA, 2013, s. 30). Operatiivisesti opiskelijat osoittavat kirjallisia ja suullisia kommunikointitaitoja suorittamalla ja kirjoittamalla analyyttisen kirjallisuuskatsauksen keskeisestä sosiaalipsykologisesta ongelmasta ja esittämällä havaintojaan suullisesti yleisölle Senior Thesis -työssä. Ammatillinen kehitys: Käsitteellisesti tämä tavoite tarkoittaa, että opiskelijat "kehittävät mielekästä ammatillista suuntaa elämää varten valmistumisen jälkeen" (APA, 2013, s. 16), joka soveltaa "psykologista sisältöä ja taitoja uratavoitteisiinsa". Operatiivisesti kurssisisällön, Senior Thesis -projektien ja vapaaehtois- tai harjoittelumahdollisuuksien avulla voidaan tutkia erilaisia työllistymis- ja tutkijakoulutussuuntia. Professorit Mark Hager -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
4 vuotta
Englanti
Elo 2022
Kampus