Hoitotyön kandidaatti
St Joseph University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Roseau, Dominica
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 48 000
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Hoitotyön kandidaatti on monien sairaanhoitajien ensisijainen tutkinto. BSN tekee kaksi asiaa. Se antaa sinulle taidot ja käytännön teorian, joita tarvitaan potilaanhoidon kriittiseen ajatteluun ammattimaisena RN:nä. Se asettaa sinut jatko-opintoihin, jos päätät jatkaa sitä myöhemmin.
- Hoitoohjelma tarjoaa terveydenhuoltojärjestelmille hyödyllisen työkalun pätevien ammattihoitajien tuottamiseen vastaamaan ihmisten ensisijaisiin terveystarpeisiin ja esiin nouseviin ongelmiin tarjoamalla kokonaisvaltaista hoitotyötä, joka on eettistä, turvallista ja näyttöön perustuvaa terveyteen ja laatuun positiivisesti vaikuttavalla tavalla. sairaiden yksilöiden, perheiden, ryhmien ja yhteisöjen elämästä.
- Ohjelmassa omaksutaan perusterveydenhuollon lähestymistapa ja monialaisia toimia, joilla puututaan terveyteen vaikuttaviin sosiaalisiin tekijöihin. Tässä yhteydessä opetussuunnitelma kattaa sairaiden henkisen, psykologisen, emotionaalisen ja fyysisen terveyden hallinnan ja hoidon.
- Tämä kolmivuotinen hoitotyön opetussuunnitelma sisältää kaksikymmentäneljä osaamisperusteista moduulia, jotka katetaan kuudessa lukukaudessa.
- Kurssit on jaksotettu siten, että ensimmäisen vuoden aikana saat vankan tuntemuksen hoitotyön tieteenalan tieteellisistä periaatteista ja niihin liittyvistä terveyteen vaikuttavista tekijöistä.
- Moduulit rakentuvat tieteelliselle pohjalle ja saavutetulle edistykselle tavalla, joka tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuksia kriittisen ajattelun taitojen hankkimiseen viimeiseen vuoteen mennessä.
- Kurssit on myös sekvensoitu siten, että opiskelijoille tarjotaan teoria, jota seuraa välittömästi kliininen moduuli, joka mahdollistaa riittävän altistumisen kokemukselliseen oppimiseen vaadittujen kompetenssien kehittämiseksi.
- Opetussuunnitelma on osaamispohjainen ja oppijakeskeinen, ja siinä painotetaan opiskelijoiden hoitotyötaitojen, mukaan lukien hengenpelastustaitojen, kehittämistä. Toteutus sisältää oppijakeskeisiä lähestymistapoja, kuten ongelmalähtöistä oppimista, joka sisältää itseohjautuvan oppimisen periaatteet ja ryhmäprosessit.
- Mentorointia kliinisen kiintymyksen aikana tarjoavat hoitotyön kouluttajat ja mentorit, jotta opiskelijat hankkivat kliinisen osaamisen eri aloilla.
- Opetussuunnitelma rakentuu kahdeksalle keskeiselle käsitteelle: ihmiskunta, ympäristö, tutkimus, juridiset/eettiset/poliittiset ulottuvuudet, tiedonkäsittely, opetus/oppiminen, terveyden edistäminen ja hallinta. Näiden kahdeksan avainkäsitteen kehittäminen johtaa neljään hoitotyön toiminnalle ominaiseen tuloskykyyn. Näitä tuloskykyjä ovat välittäminen, kriittinen ajattelu, kommunikaatio ja ammatillinen harjoittelu.