Bs terveydenhuollossa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Terveydenhuollon hallinto-ohjelmat kouluttavat opiskelijoita terveyshallinnon uraneuvotteluihin painottaen kriittisen ajattelun, ongelmanratkaisun ja eettisen päätöksenteon kehittämistä.

Ohjelmat on suunniteltu terveydenhuollon hoitajille, hoitajille, sairaanhoitajille ja muille terveydenhuollon tarjoajille tai terveydenhuollon ammattilaisille, jotka haluavat lisätä tietämystään ja asiantuntemustaan ​​terveydenhuollon hallinnon ja johtajuuden erityiseen soveltamiseen.

Terveydenhuollon opetussuunnitelman uusi BS vastaa terveydenhuollon muutoksista ja tarjoaa kolme keskittymistä: Terveydenhuollon tietotekniikka, Terveysprojektin hallinta tai Terveysviestintä. Kokemusperäisen oppimisen painotus antaa opiskelijoille mahdollisuuden työskennellä erilaisissa terveyspalveluissa, kuten sairaaloissa, lääkeyhtiöissä, yhteisön terveysjärjestöissä, monikulttuurisissa palveluissa, vakuutusyhtiöissä, biolääketieteellisissä tutkimusorganisaatioissa ja hätävalmiusorganisaatioissa sekä yksityisissä että yksityisissä ja julkiset verkostot, paikalliset, valtiolliset ja liittovaltion hallitukset. Terveydenhuollon hallintojohtajat ovat myös hyvin valmistautuneita erilaisiin jatko-ohjelmiin, erityisesti terveyshallinnon maisteriohjelmaan. Yhdysvaltain työvaliokunnan työvaliokunnan tilastojen mukaan terveydenhuollon uran kasvu kaksinkertaistuu USA: n työpaikkojen kokonaistyöllisyyden kasvuun verrattuna (yli 20 prosenttia vuodesta 2008 vuoteen 2018). Terveydenhuollon kandidaatin tutkinto on viisas valinta.

Tämän ohjelman ainutlaatuiset elementit

  • Opiskelija oppii hyödyntämään johtamis-, organisaatio-, viestintä- ja tietojen analysointitaitoja terveydenhuollossa
  • Opiskelija oppii tulkitsemaan terveydenhuoltoa ja tautien tutkimusta ja soveltamaan tätä taitoa väestön terveydenhallinnassa
  • Opiskelijat valitsevat yhden kolmesta pitoisuudesta: Terveysalan tietotekniikka, Terveysprojektin hallinta tai Terveysviestintä
  • Opiskelijat hyötyvät vaadittavasta kenttätyöstä harjoittelun / kapteenin tai muun kokemuksellisen oppimisen kautta
  • Opiskelijat suorittavat tiedekunnan opastetun, huipentuvan tutkimushankkeen, joka alkaa harjoittelun aikana ja päättyy seminaariin.

Tulokset

  • Tunnista ongelmien perusyhteydet ja useat elementit, hajottamalla jokaisen elementin yksityiskohtaisesti. käytä analyyttisiä tekniikoita potentiaalisten ratkaisujen tunnistamiseen, kunkin arvoa punnittaen.
  • Arvioida korvaus- ja maksujärjestelmävaihtoehdot; selittää palveluntarjoajien ja maksajien välinen yhteys; analysoida tautia, väestöä ja käyttötietoja.
  • Harkitse päätösten liiketoimintaa, demografisia, etnokulttuurisia poliittisia ja sääntelyllisiä vaikutuksia; kehittää strategioita organisaation pitkän aikavälin menestymisen ja elinkelpoisuuden parantamiseksi.
  • Työskennellä yhdessä muiden kanssa; muiden panosta ja asiantuntemusta; pyrkiä muiden panokseen parantamaan ratkaisujen ja päätösten laatua.
  • Puhu ja kirjoita selkeästi, loogisesti, kieliopillisesti epävirallisissa ja muodollisissa tilanteissa; tekee esityksistä selkeän ja ymmärrettävän äänen ilman ulkoisia lauseita.
  • Tunnista tietojärjestelmien potentiaali prosesseissa ja potilaspalveluiden parantamisessa. tuntee nykyisen tekniikan potilastarkkailulle (tietueen hallinta, laskutus ja raportointi).
  • Suunnittele, toteuta ja valvo projektia; luodaan vaiheet ja vaiheet realistisessa aikataulussa; seuraa suorituskykyä suunnitelman ja budjetin suhteen; takaa toimitus määräajassa.
  • Toimia avoimesti ja rehellisesti; osoittaa eettistä käyttäytymistä, ammatillista käytäntöä, sosiaalista vastuuvelvollisuutta ja yhteisöllistä hoitoa.
  • Kehittää uteliaisuutta ja halua tietää enemmän asioista, ihmisistä ja asioista; kehittää tahtoa tietoon ja pysyä nykyisessä terveyden, teollisuuden ja ammatillisten suuntausten kanssa.
Viimeksi päivitetty Syys 2017

Oppilaitoksesta

Founded in 1899 by the Sisters of Charity of Saint Elizabeth, the College of Saint Elizabeth has a strong tradition of concern for the poor, for developing leadership in a spirit of service and social ... Lue lisää

Founded in 1899 by the Sisters of Charity of Saint Elizabeth, the College of Saint Elizabeth has a strong tradition of concern for the poor, for developing leadership in a spirit of service and social responsibility, and a commitment to the promotion of women as full partners in society. Näytä vähemmän