BSc biolääketieteellisessä tekniikassa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Biolääketieteen tekniikan ohjelmalla on kolme vaihtoehtoa, joilla kaikilla on vahva perusta perinteiselle suunnittelulle, ja ennen biolääketieteen kursseja vaaditaan perustiedot suunnittelukursseista.

Male biomedical engineers develop blood filtering treatment

Tietoa majuri

Biolääketieteen insinöörit puhuvat kahta kieltä: insinöörin ja terveydenhuollon ammattilaisten kieltä. Hän ymmärtää, mitä tarvitaan ihmisten tutkimiseen, heidän terveytensä arviointiin ja ymmärrykseen, mitä heidän elämänlaadun parantamiseksi on käytettävissä. Hän ymmärtää myös näiden alueiden taustalla olevan tieteen ja matematiikan ja osaa arvioida uusien laitteiden ja menetelmien mahdollisuuksia parantaa nykyistä tekniikkaa.

Vakio-ohjelma valmistelee opiskelijat vankan perustan monenlaisista biomekaniikkaan liittyvistä aiheista (luut, nivelet, nivelsiteet, jänteet jne.); bionesteet (verenvirtaus, sydänventtiilit, ilmavirta keuhkoissa jne.); ja bioinstrumentointi (instrumentit ja anturit, joita käytetään fysiologisten järjestelmien mittaamiseen).

Ohjelmatiedot

Lääketieteen käytännössä on saatu nopeutettua teknisten innovaatioiden sisällyttämistä. Biolääketieteellinen tekniikka on noussut erikoisuudeksi, jossa yhdistyvät lääketiede ja tekniikka tuottamaan materiaaleja, työkaluja ja tekniikoita, jotka edistävät terveydenhuollon tutkimusta, diagnoosia ja hoitoa. Erittäin motivoituneet opiskelijat, jotka haluavat keskittyä tekniikkauransa auttamiseen sairauksien ja sairauksien torjunnassa, voivat keskittää ponnistelunsa lääketieteelliseen tekniikkaan.

Biolääketieteellinen tekniikkaohjelma käsittää kolme keskittymisvaihtoehtoa: vakiovaihtoehto, ennakkovaihtoehto ja sähkötekniikan vaihtoehto. Vakiovaihtoehto antaa opiskelijalle vankan ja monipuolisen taustan kiinteästä mekaniikasta, fluidimekaniikasta, biomateriaaleista ja kentän instrumentointinäkökohdista. Suunniteltu keskittymä muuttaa vakiovaihtoehtoa orgaanisen kemian sisällyttämiseksi, jotta opiskelija voi harjoittaa uraa terveydenhuollon ammateissa. Sähkötekniikan keskittymä on tarkoitettu niille, jotka haluavat keskittyä sähköisen lääketieteellisen instrumentin suunnitteluun, arviointiin ja ylläpitoon. Sähkötekniikan keskittymisopiskelijoille, jotka valitsevat sopivan ammatillisen valittavan ja saavuttavat vaadittavat arvosanat, myönnetään alaikäinen sähkötekniikassa valmistumisen jälkeen. Kaikilla keskittymillä on samat perusohjelmavaatimukset, ja niille on järjestetty lisäkursseja heidän erityisistä kiinnostuksenkohteistaan.

Tietoja alaikäisestä

Biolääketieteen ala-ala tarjoaa opiskelijoille ylioppilastutkinnon yliopiston muiden korkeakoulujen, erityisesti tieteiden ja muiden tekniikan korkeakoulujen kandidaatin tutkinto-ohjelmiin, johdannon biolääketieteen tekniikan alaan.

Biolääketieteen tekniikan alaikäinen

Biolääketieteellisen tekniikan alaikäinen tarjoaa opiskelijoille ylioppilastutkinnon yliopiston muiden korkeakoulujen, erityisesti tieteiden ja muiden tekniikan korkeakoulujen kandidaatin tutkinto-ohjelmiin, johdannon biolääketieteen tekniikan alaan. Biolääketieteen ala-ala koostuu neljästä vaadittavasta lääketieteellisen tekniikan kurssista ja kolmesta kurssista alla olevasta luettelosta.

Kaikki kurssit on suoritettava University of Hartford eikä niitä saa suorittaa Pass / No Pass -periaatteella.

Kurssivaatimukset lääketieteellisen tekniikan alaikäisille

Kaikki seuraavat:

  • BE 281 - Biolääketieteellisen tekniikan seminaari, 1 op
  • BE 301 - biomekaniikka, 3 op
  • BE 302 - bionesteen mekaniikka, 3 op
  • BE 401 - Bioinstrumentointi, 3 op

Mikä tahansa kolme seuraavista:

  • BE 260W - Biolääketieteen tekniikan materiaalit 3 opintopistettä TAI vastaava
  • BE 402 - Biolääketieteelliset materiaalit, 3 op
  • BIO 212 - Ihmisen anatomia ja fysiologia I, 4 op
  • BIO 213 - Ihmisen anatomia ja fysiologia II, 4 op
  • ES 212 - Materiaalien mekaniikka, 3 op
  • ECE 360 - Piirit ja elektroniikka, 4 op
  • ES 320 - Lämpönestetekniikka, 4 opintopistettä TAI vastaava
  • ME 405 - Mekatroniikkajärjestelmän suunnittelu, 3 op
  • PHY 250 - Materiaalitiede, 3 op

Tai luvalla:

  • BE 480 - Biolääketieteen tekniikan harjoittelu, 3 op
  • BE 485W - Biolääketieteen tekniikan tutkimus, 3 op

Tutkintovaatimukset

Opetussuunnitelma Kohokohdat

  • BE 260W - Biolääketieteen tekniikan materiaalit
  • BIO 212 - Ihmisen anatomia ja fysiologia I
  • BE 301 - biomekaniikka
  • BE 401 - Bioinstrumentointi
  • BE 460 - Biolääketieteen suunnitteluprojekti I

Pre-Med -vaihtoehto

Esilääketiedevaihtoehto sisältää orgaanisen kemian ja muut kurssit, jotka liittyvät opiskelijan valmistautumiseen terveydenhuollon ammattikorkeakouluohjelmiin. Tämä vaihtoehto sisältää myös yliopiston laajuisen jakson terveydenhuollon ammattilaisten seminaarikursseilla.

Sähkötekniikan keskittymä

Sähköinen vaihtoehto lisää keskittymistä sähkötekniikan periaatteisiin biolääketieteellisten laitteiden takana ylemmän tason sähkötekniikan kursseilla. Tämä vaihtoehto auttaa opiskelijoita, jotka haluavat työskennellä instrumentin ylläpidon ja suunnittelun kanssa sairaalan tai teollisuuden ympäristössä.

Urakehitys

Tiukan akateemisen koulutuksen lisäksi saat käytännön kokemuksen opiskelija-aikaasi. Esität työsi ikäisillesi ja ohjaajillesi sekä yleisölle, ja koska tiedekuntamme toimii tiiviissä yhteistyössä johtavien terveyteen liittyvien instituutioiden ja teollisuudenalojen kanssa, sinulla on mahdollisuuksia työskennellä tutkimusprojekteissa ja osallistua harjoitteluun.

Valmistuneemme jatkavat työskentelemään yrityksissä, kuten Stryker, Flex, Hartford Healthcare ja Medtronic.

Opiskelijavaltuutettu

Gabriela Gamory

BSBE, 2021

Gabrielalla oli mahdollisuus harjoitella REU-opiskelijoiden tutkimuskokemusta varten - Biolääketieteellinen tekniikka: REU-ohjelman simulointi, kuvantaminen ja mallintaminen Itä-Carolinan yliopistossa kesällä 2019. Kymmenen opiskelijaa valitaan työskentelemään nimitetyn tiedekunnan ohjaajan kanssa suorittaakseen loppuun suorittamisen. tutkinnon suorittanut tutkimusprojekti kymmenen viikon ajan. Hänen projektinsa / tehtävänsä oli luoda tietokoneella luotu malli vasikan lihaksista, jotta Achilles-jänne repeämiä voitaisiin tutkia.

"Tämä ohjelma on tarjonnut paljon verkostoitumismahdollisuuksia ja selkeyttä erilaisista uravaihtoehdoista BME-kentällä, ja saan esitellä työni lokakuussa pidettävässä Biomedical Engineering Society -konferenssissa! Se on ollut hauskaa luokkahuoneella käytetyn tiedon avulla ja kokemusta suunnittelu- ja suunnitteluluokista UHartista biomekaniikan laboratorioon täällä ECU: ssa. "

Pääsyvaatimukset

Oletko kiinnostunut ilmoittautumaan Biolääketieteen tekniikan ohjelmaan tekniikan ja arkkitehtuurin korkeakoulun (CETA) piirissä? Tässä on mitä sinun on lähetettävä hakemuksesi.

Suunnitteluvaatimukset

Jos haet tekniikan ohjelmaa, sinulla tulisi olla standardisoidut testitulokset sekä 16 keskiasteen yksikköä, mukaan lukien seuraavat,

  • 4 yksikköä englantia
  • 2 yksikköä yhteiskuntatutkimusta
  • 2 yksikköä muuta kieltä kuin englanti
  • 2 laboratoriotieteen yksikköä (suositellaan kemiaa ja fysiikkaa)
  • 3½ yksikköä matematiikkaa (2 yksikköä algebra, 1 yksikön tason geometria, ½ yksikön trigonometria; esikalkuus tai laskuri ovat suositeltavia)
  • 2½ yksikköä muita akateemisia aineita

Suosittelemme myös lisäyksiköitä tietokoneohjelmoinnissa, mekaanisessa piirtämisessä ja teollisuudessa. Advanced Placement and Transfer opintopisteitä voidaan soveltaa tutkinto-ohjelmaan.

Suunnittelu- ja arkkitehtuuria koskevat vaatimukset

Jos haet tekniikan ohjelmaa, mukaan lukien arkkitehtoninen suunnittelu + tekniikka, sinun on täytettävä seuraavat vaatimukset:

  • 4 yksikköä englantia
  • 1 yhteiskuntatieteiden yksikkö
  • 1 fysiikan yksikkö tai 2 muuta laboratoriotieteiden yksikköä
  • 2½ yksikköä matematiikkaa (algebra I ja II sekä trigonometria ovat suositeltavia)

Lisäksi tarkastellaan lukion suoritusta, noudatettua lukio-ohjelman luonnetta, standardisoitujen testitulosten toimittamista (suositeltavaa), tekniikan kannalta merkityksellisiä erityisiä taitoja ja kykyjä. Advanced Placement and Transfer opintopisteitä voidaan soveltaa tutkinto-ohjelmaan.

4 + 1-ohjelma (BS + M.Eng astetta)

Ohjelma on suunniteltu siten, että kokopäiväiset insinööriopiskelijat voivat ansaita BS: n ja M. Engin. tutkinnot viiden opiskeluvuoden aikana. Kahta jatkotason kursseja, jotka suoritetaan perustutkinto-ohjelmassa, voidaan soveltaa sekä perus- että jatkotutkintovaatimuksiin. Opiskelijat sitoutuvat ohjelmaan yleensä nuoremman vuoden toisen lukukauden alussa, ja kiinnostuneiden nuorten tulee ottaa yhteyttä osastopäällikköönsä.

Jotta opiskelijat hyväksyttäisiin ohjelmaan, heillä on oltava keskimäärin 3,0 keskimääräistä kokonaisarvosanaa nuoremman vuoden lopussa (alle 3,0: ta tarkastellaan tapauskohtaisesti).

University of Hartford alumni Thienly Nguyen '18, biolääketieteen tekniikka, sai tilaisuuden tehdä yhteistyötä CETA: n tietotekniikan opiskelijan kanssa harjoitellaan Hartfordin sairaalan kanssa virtuaalitodellisuuden lääketieteellisten sovellusten kehittämiseksi.

Akkreditointi

Biolääketieteen tekniikan ohjelma on akkreditoinut ABET - Engineering Accreditation Commission (EAC).

Ohjelman koulutustavoitteet

Biolääketieteellisen tekniikan ohjelmalla pyritään valmistelemaan päteviä opiskelijoita tuottavaan, palkitsevaan uraan insinöörin ammatin harjoittamisessa, joko aloittavan lääketieteellisen tekniikan harjoitteluun tai pääsyyn sopiviin jatko-ohjelmiin. Uransa aikana alumni:

  1. Hänestä tulee menestyviä insinöörejä biolääketieteen tekniikan aloilla ja etenee ammattimaisesti hyväksymällä vastuita ja mahdollisesti harjoittamalla johtajuutta.
  2. Lisäksi terveydenhoitoalan ammattilaiset tulevat hyödyntämään tekniikkaosaamistaan harjoitteluun;
  3. Edistää suunnittelua koskevia tietojaan sekä muodollisesti että epämuodollisesti osallistumalla elinikäiseen oppimiseen; ja tulee,
  4. Monitieteellisten suunnitteluryhmien avustavina jäseninä soveltaa onnistuneesti teknisen analyysin ja suunnittelun perusteita syntyvien teknisten ongelmien muotoiluun ja ratkaisemiseen.

Suunnittelukokemus on jaettu koko tekniikan opetussuunnitelmaan. Tämä kokemus alkaa ensimmäisenä vuonna suunnittelusta ja suunnittelusta ja jatkuu ja huipentuu Senior Capstone Research II: n ja vanhempien biolääketieteellisen suunnitteluprojektin I ja II piiriin. Ylemmän tason suunnittelutyö varmistaa, että opiskelijat ovat hallinneet valmistavan tekniikan ja tekniikan luonnontieteiden kurssit.

Fysiikan, kemian ja matematiikan peruskäsitteet ovat perusta, jolle kaikki tekniikan koulutus on rakennettu. Suunnittelun perustyökalut, kuten graafinen viestintä, tietokoneen käyttö, mekaniikka ja termodynamiikka, suorittavat ohjelman johdantovaiheen.

Kaikkien biolääketieteen tekniikan tutkinnon suorittaneiden on suoritettava kurssit, joiden tarkoituksena on antaa opiskelijoille perustiedot anatomiasta ja fysiologiasta, biomekaniikasta, bionesteistä, bioinstrumentoinnista ja lääketieteellisten insinöörien käyttämien materiaalien rakenteesta. Edellä kuvattujen tekniikan kurssien ohella opiskelijoiden on hankittava tausta sähkötekniikan alalta.

Laaja laboratoriokokemus parantaa kurssityötä. Tiede-, materiaali-, tekniikka- ja luonnonilmiöissä on useita vaadittuja laboratoriokursseja. Laboratoriotulosten kirjallinen viestintä vaaditaan.

Osallistumalla yliopisto-opetussuunnitelmaan ja humanististen ja / tai yhteiskuntatieteiden valinnaisiin lisäkursseihin opiskelijoille annetaan mahdollisuus laajentaa näkökulmaansa ja osallistua laajempaan yliopiston oppimisyhteisöön. On ehdottoman välttämätöntä, että insinöörit ymmärtävät ja arvostavat tekniikan erityistä roolia yhteiskunnassamme sekä yhteiskunnan eri osien välistä vuorovaikutusta.

Biolääketieteen tekniikan ohjelmalla on kaksi perusrataa: vakiorata ja yksi, joka on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat päästä lääketieteelliseen korkeakouluun. Niiden opiskelijoiden, jotka haluavat päästä lääketieteelliseen kouluun, vaaditaan suorittamaan koko vuosi orgaanista kemiaa ennen vanhempiaan. Tämän vaihtoehdon vaatimukset ovat sellaiset, että jos opiskelija haluaa suorittaa tutkinnon neljässä vuodessa, vähintään yksi tekniikan kurssi on suoritettava kesällä. Kaikkien terveydenhuollon ammatteista kiinnostuneiden opiskelijoiden on osallistuttava terveyttä edeltäviin ammatteihin. Terveyttä edeltäviä ammatteja käsittelevä neuvoa-antava komitea on kehittänyt I-opintokurssin jokaiselle kolmelle ensimmäiselle opiskelijavuodelle auttamaan opiskelijoita valmistautumaan terveydenhuollon ammattioppilaitoksen hakemuksiin.

Opiskelijan tulokset

BSBE-tutkintoon johtavan biolääketieteellisen tekniikan ohjelman opiskelijan oppimistulokset on yhdenmukaistettu ABET EAC: n (1-7) opiskelijoiden oppimistulosten kanssa ja valmistellaan ohjelman tutkinnon suorittaneita ohjelman koulutustavoitteiden saavuttamiseksi.

Opiskelijoiden tulokset 1–7 ilmaistaan seuraavasti:

  1. Kyky tunnistaa, muotoilla ja ratkaista monimutkaisia teknisiä ongelmia soveltamalla tekniikan, luonnontieteiden ja matematiikan periaatteita
  2. Kyky soveltaa teknistä suunnittelua tuottamaan ratkaisuja, jotka vastaavat määriteltyjä tarpeita ottaen huomioon kansanterveys, turvallisuus ja hyvinvointi sekä globaalit, kulttuuriset, sosiaaliset, ympäristölliset ja taloudelliset tekijät
  3. Kyky kommunikoida tehokkaasti monien yleisöjen kanssa
  4. Kyky tunnistaa eettiset ja ammatilliset vastuut suunnittelutilanteissa ja tehdä perusteltuja arvioita, joissa on otettava huomioon tekniikan ratkaisujen vaikutukset globaalissa, taloudellisessa, ympäristö- ja yhteiskunnallisessa tilanteessa
  5. Kyky toimia tehokkaasti ryhmässä, jonka jäsenet yhdessä tarjoavat johtajuutta, luovat yhteistyöhön osallistavaa ympäristöä, asettavat tavoitteita, suunnittelevat tehtäviä ja saavuttavat tavoitteet
  6. Kyky kehittää ja suorittaa asianmukaista kokeilua, analysoida ja tulkita tietoja ja käyttää tekniikan arviointia päätelmien tekemiseen
  7. Kyky hankkia ja soveltaa uutta tietoa tarpeen mukaan, käyttämällä sopivia oppimisstrategioita.

Ohjelmakohtaiset kriteerit ovat seuraavat. Valmistuneilla on:

  • (PSC-1) Ymmärtäminen biologiasta ja fysiologiasta
  • (PSC-2) Kyky soveltaa edistynyttä matematiikkaa (mukaan lukien differentiaaliyhtälöt ja tilastot), tiede ja tekniikka tekniikan ja biologian rajapinnan ongelmien ratkaisemiseksi
  • (PSC-3) Kyky tehdä mittauksia elävien järjestelmien tiedoista ja tulkita niitä käsittelemällä ongelmia, jotka liittyvät elävien ja elottomien materiaalien ja järjestelmien vuorovaikutukseen.
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

At the University of Hartford, we help you make your mark on the world. A unique combination of challenging academics, exceptional faculty, student life, and support will guide you through your colleg ... Lue lisää

At the University of Hartford, we help you make your mark on the world. A unique combination of challenging academics, exceptional faculty, student life, and support will guide you through your college career. So, why UHart? Because we have it all. Näytä vähemmän