ADHD: n ymmärtäminen: Nykyinen tutkimus- ja käytännön kurssi - King's College London
FutureLearn
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online United Kingdom
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
4 viikkoa
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 74 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* voit oppia sen ilmaiseksi tai päivittää kurssin ja saada lisäetuja 69 dollarilla
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tutustu tarkkaavaisuuden vajaatoimintahäiriöön (ADHD), mukaan lukien ADHD-oireet, uusimpaan tutkimukseen ja ADHD-hoitoon.
Varmista, että tietosi ADHD: stä ovat ajan tasalla tutkimalla viimeisintä tutkimusta
Mikä on tarkkaavaisuuden hyperaktiivisuushäiriö (ADHD)? Mitkä ovat ADHD: n oireet? Kuinka ADHD diagnosoidaan? Hanki vastauksia tällä kurssilla, joka sisältää perustietoa ADHD: stä, sekä viimeisimmän ADHD-tutkimuksen.
Kurssin aikana opit ADHD: stä kehityshäiriöksi ottaen huomioon tilaan liittyvät kiistat. Opit ADHD: n diagnoosista ja parhaiden käytäntöjen hoidosta, kun rakennat empatiaasi ADHD-ihmisiä kohtaan. Opit myös käytännön strategioita auttamaan ADHD-potilaiden koulutusta ja henkilökohtaista kehitystä.
Mitä aiheita käsitellään?
- Mikä ADHD on, ja ADHD-käsitteen herättämät kiistat.
- Viimeisin neurotieteellinen ja psykiatrinen tutkimus, joka perustuu ADHD: n mekanismeihin, oireisiin ja häiriöihin.
- ADHD on kehityshäiriö koko eliniän ajan: geeneissä, ympäristöissä (suoja- ja riskitekijät).
- Viimeisin neurotieteellinen ja psykiatrinen tutkimus, joka perustuu lasten ADHD: n seulonnan ja arvioinnin eri keinoihin.
- Viimeisin neurotieteellinen ja psykiatrinen tutkimus, joka perustuu aikuisten ADHD: n mekanismeihin, diagnoosiin ja hoitoon.
- ADHD-hoidon parhaiden käytäntöjen ymmärtäminen Psykososiaalisten hoitojen mekanismit ja tehokkuus, farmakologiset hoidot, jotka tukevat ADHD-potilaiden ja heidän perheidensä myönteisiä tuloksia.
Kuka tämä on akkreditoitu?
CPD-sertifiointipalvelu: Tämä kurssi on hyväksynyt CPD-sertifiointipalvelun, mikä tarkoittaa sitä, että sitä voidaan käyttää todisteeksi jatkuvasta ammatillisesta kehityksestäsi.
Milloin haluaisit aloittaa?
Useimmat FutureLearn kurssit suoritetaan useita kertoja. Jokaisella kurssin juoksulla on asetettu aloituspäivämäärä, mutta voit liittyä siihen ja työskennellä sen läpi sen alkamisen jälkeen.
- Saatavilla nyt
Mitä saavutat?
Kurssin loppuun mennessä pystyt:
- Keskustelkaa ADHD: n yleisyydestä ja vaikutuksista lapsilla, murrosikäisillä ja aikuisilla.
- Keskustele ADHD: stä häiriönä ja miten se eroaa normaalista käytöksestä.
- Pystyy kriittisesti arvioimaan keskeisiä tekijöitä häiriön käsitteellistämisessä ja ymmärtämisessä.
- Keskustele keskeisistä haasteista, joihin ADHD-potilaat, heidän perheensä ja asiaankuuluvat ammattilaiset kohtaavat.
- Keskustele laajemmista ADHD: hen liittyvistä kysymyksistä, kuten merkinnät ja leimaaminen useasta näkökulmasta.
- Osoita empaattista ymmärrystä ADHD: n kanssa elävien ihmisten kokemuksista.
- Kuvaile ADHD: n seulonnassa ja diagnosoinnissa käytettäviä keskeisiä periaatteita, työkaluja ja tekniikoita sekä tekijöitä, jotka voivat vaikuttaa diagnoosin tarkkuuteen.
- Selitä, kuinka ADHD erottuu muista yleisistä hermokehitys-, käyttäytymis- ja mielenterveysongelmista ja liittyy niihin.
- Pohdi ja keskustele nykyisistä todisteista ADHD: n geneettisestä ja ympäristön haavoittuvuudesta ja siihen liittyvistä neurologisista mekanismeista ADHD: lle.
- Keskustele kriittisesti ADHD: n sekä farmaseuttisten että muiden kuin farmaseuttisten interventioiden nykyisestä näyttöpohjasta.
- Arvioi ADHD: n ensisijaisen lääketieteellisen ja psykososiaalisen hoidon perusteet, mekanismi ja rajoitukset.
- Arvioi käytännön strategiat ADHD: n asukkaiden koulutuksen ja henkilökohtaisen kehityksen tukemiseksi.
- Pystyy tunnistamaan resurssit ja asiaankuuluvat tukipalvelut ADHD: lle asuville.
- Arvioi ADHD: n biologiset ja ympäristöriskit.
Kuka on kurssi?
Tämä kurssi on tarkoitettu ADHD: n ihmisille ja kaikille, jotka työskentelevät lasten ja ADHD: n aikuisten kanssa. Tähän kuuluvat vanhemmat ja läheiset perheenjäsenet, opettajat ja koulun arviointikoulutuksen (oppimisvaikeuksien arvioijat) sekä korkea-asteen koulutuksen ja toimintaterapeutit.
Kenen kanssa opit?
Katya Rubia Katya Rubia on kognitiivisen neurotieteen professori Lontoon King's Collegessa. Prof Rubia on maailman johtava ADHD: n (ja siihen liittyvien häiriöiden) neurologisen kuvantamisen asiantuntija, jolla on yli 200 artikkelia ja h-kerroin 70. | Eric Taylor Lasten ja nuorten psykiatrian emeritusprofessori. | Mark Kennedy Tohtori Mark Kennedyn tärkein tutkimusalue on kehityspsykologia. Hänellä on väitöskirjan tohtori ja hän on työskennellyt englannin ja romanian adoptio-opiskelijoiden tutkimuksessa vuodesta 2012. |
Edmund Sonuga-Barke Edmund Sonuga-Barke on kehityspsykologian, psykiatrian ja neurotieteen professori Kings College Lontoon psykologian, psykiatrian ja neurotieteen instituutissa. Hän on ADHD: n asiantuntija. | Philip Asherson Philip Asherson on molekyylipsykiatrian professori Lontoon King's Collegessa. Hän oli ensimmäisten joukossa kliinisiä asiantuntijoita, jotka työskentelivät aikuisen ADHD: n kanssa Isossa-Britanniassa. Hänen taustakoulutuksensa on aikuispsykiatriassa. |
Kuka kehitti kurssin?
King's College Lontoossa
King's College London, perustettu vuonna 1829 ja Lontoon yliopiston perustajaopisto, on yksi maailman johtavista tutkimus- ja opetusyliopistoista, joka sijaitsee Lontoon sydämessä.
Liity tälle kurssille
Vapaa | Päivitä | Rajoittamaton |
Liity ilmaiseksi ja saat:
| Päivitä tämä kurssi ja saat:
| Osta Rajoittamaton ja saat:
|